کد خبر : 1941582 | 12 خرداد 1402 ساعت 18:13 | 26.8K بازدید | 8 دیدگاه

یک سپاهانی کاپیتان تیم عنایتی (عکس)

هافبک میانی سپاهان به‌عنوان کاپیتان تیم فوتبال المپیک ایران انتخاب شد.

یک سپاهانی کاپیتان تیم عنایتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در زمان سرمربیگری مهدی مهدوی‌کیا در تیم فوتبال امید ایران، یاسین سلمانی به‌عنوان کاپیتان معرفی شده بود که حالا هم همین وضعیت در تیم رضا عنایتی وجود دارد و بازوبند به این سپاهانی داده شده است.

یاسین سلمانی که علاوه بر تجربه کاپیتانی در دوران سرمربیگری مهدوی‌کیا در تیم المپیک، در فصل اخیر نیز کاپیتان سپاهان بود و در دو هفته ابتدایی فصل با بازوبند مقابل استقلال و نساجی به میدان رفت و جایگاه ویژه‌ای در تیم اصفهانی به دست آورد، حالا در تیم عنایتی هم کاپیتان است.

1882652

هافبک خلاق سپاهان که در فصل ۱۸ بازی انجام داد و دو گل در لیگ برتر به ثمر رساند، امروز با پیراهن شماره ۱۰ در نخستین جلسه تمرینی تیم فوتبال المپیک حاضر شد و در جمع مسئولان حاضر در کمپ تیم ملی به صحبت پرداخت.

سلمانی در شرایطی کاپیتانی تیم فوتبال المپیک را برعهده خواهد داشت که بازیکنانی مثل امین حزباوی، سامان فلاح، امیرعلی صادقی و محمدحسین اسلامی این شانس را پشت سر او دارند.

با وجود اینکه سامان فلاح تجربه کاپیتانی در پیکان و لیگ برتر را دارد و 11 ماه از یاسین سلمانی بزرگ‌تر است، اما عنایتی تصمیم گرفته تا هافبک سپاهان را به عنوان کاپیتان تیمش انتخاب کند.

دیدگاه‌ها