کد خبر : 1941591 | 12 خرداد 1402 ساعت 19:12 | 10.3K بازدید | 5 دیدگاه

قلعه‌نویی: عنایتی خیلی دیر انتخاب شد

سرمربی تیم ملی ایران درباره دلیل حضورش در جمع بازیکنان امید صحبت کرد.

قلعه‌نویی: عنایتی خیلی دیر انتخاب شد

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی که عصر امروز به همراه دستیاران خود در تیم ملی، در نخستین جلسه تمرینی شاگردان رضا عنایتی در مرکز ملی فوتبال حضور یافت، در این باره عنوان کرد: من و همکارانم وظیفه خودمان می‌دانیم که نه فقط در این تمرین حضور پیدا کنیم، بلکه در گذشته هم در تمرین نوجوانان هم شرکت کردیم. هر روز که اینجا تمرین داشتند، حاضر شدیم چراکه مهم سرافرازی نام و مردم ایران است. حالا هر شخصی هر نظر و عقیده‌ای دارد و پیشنهاد و انتقادی می‌کند، برای ما مهم است.

او ادامه داد: از تمام مربیان و دست اندرکاران درخواست داریم هر نقطه نظر و انتقادی دارند، بگویند چراکه آقای عنایتی در رده امید و بنده در تیم ملی بزرگسالان به این صحبت‌ها گوش می‌کنیم چون می‌خواهیم ایران سرافراز باشد. ایران، مردم و ملت بزرگی دارد و وظیفه ماست کمک کنیم تا تیم ملی موفق شود.

سرمربی تیم ملی ایران اضافه کرد: حدود پنج دهه است که تیم فوتبال امید ایران نتوانسته به المپیک صعود کند و در این دوره هم آقای عنایتی کار سختی دارد، چراکه خیلی دیر به او اطلاع دادیم. رایزنی‌های زیادی با آدم‌های مختلف انجام شد و در نهایت به آقای عنایتی رسیدیم که اطمینان دارم ایشان یکی از بهترین مربیان حال حاضر و آینده فوتبال ایران خواهد بود.

1835507

دیدگاه‌ها