کد خبر : 1941595 | 12 خرداد 1402 ساعت 19:17 | 14.3K بازدید | 3 دیدگاه

قلعه‌نویی: همه باید به تیم امید بازیکن بدهند؛

فصل سخت مربیان لیگ برتر با خلع سلاح!

سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد باشگاه‌ها باید بازیکنان امید خود را در اختیار تیم المپیک قرار بدهند.

فصل سخت مربیان لیگ برتر با خلع سلاح!

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در خصوص حمایت‌ها از کادر فنی تیم امید برای موفقیت در رسیدن به المپیک ابراز کرد: آن روز که برنامه‌ریزی تقویم فصل آینده لیگ برتر را انجام می‌دادیم، همان موقع هم برنامه تیم المپیک را مدنظر قرار دادیم، اما مشکل اصلی عدم قرار گرفتن مسابقات تیم فوتبال امید در فیفادی است که این یک ضعف در تقویم ما یا آسیا به حساب می‌آید.

او یادآور شد: قرار شد با هماهنگی آقایان کشوری‌فرد و نبی و مصوبه هیئت رئیسه، تحت هر شرایطی باشگاه‌ها در فصل جدید بازیکنان را در اختیار تیم المپیک قرار دهند و مقرر شد این موضوع در هیئت رئیسه سازمان لیگ و سپس در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصویب و ابلاغ شود تا همه به تیم امید ایران کمک کنند.

سرمربی تیم ملی ایران یادآور شد: چند بازیکن رده سنی امید در لیست تیم ملی بزرگسالان حضور داشتند ولی برای ما مهم و اولویت، موفقیت تیم فوتبال امید است.

قلعه‌نویی اضافه کرد: اگر شما می‌خواهید یک ساختمان بسازید، مهم فونداسیون آن است تا اگر بنا و بار می‌خواهید روی آن بگذارید، محکم باشد. بحث فوتبال هم همین است و تیم المپیک، فونداسیون تیم بزرگسالان است که معتقدم رده‌های نوجوانان و جوانان هم چنین وضعیتی دارند. باید کمک کنیم تا رده‌های پایه نیز نتیجه بگیرند و پشتوانه‌سازی کنند.

دیدگاه‌ها