کد خبر : 1941599 | 12 خرداد 1402 ساعت 19:40 | 18.9K بازدید | 2 دیدگاه

قلعه‌نویی: بازیکنان مینی‌کمپ شانس دارند؛

دلیل غیبت بازیکنان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی

سرمربی تیم ملی ایران عنوان کرد بازیکنان فینالیست جام حذفی نیاز به ریکاوری و استراحت بیشتر دارند.

دلیل غیبت بازیکنان استقلال و پرسپولیس در تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در خصوص نحوه دعوت بازیکنان به مینی‌کمپ تیم ملی عنوان کرد: ما یک کار جدید در انتخاب لیست تیم ملی کردیم. لیگ‌های مختلف مثل قطر، امارات و اروپا در زمان‌های مختلف به پایان رسیدند و ما یک اقدام تازه انجام دادیم که بازیکنان داخلی و لژیونرها پس از اتمام مسابقات باشگاهی، به اردو بیایند و زیر نظر مربیان تیم ملی کارشان را شروع کنند تا آماده مسابقات کافا شوند.

او درباره دلیل عدم حضور بازیکنان استقلال و پرسپولیس در مینی‌کمپ تیم ملی اظهار کرد: بازیکنان استقلال و پرسپولیس را به خاطر حضورشان در فینال جام حذفی، در اختیار باشگاه‌ها گذاشتیم چراکه پس از سپری کردن یک فصل طولانی، نیاز به سه، چهار روز ریکاوری ذهنی مناسب دارند و پس از آن در لیست بعدی قرار می‌گیرند.

ویدئو: 302577

سرمربی تیم ملی ایران در خصوص شانس حضور بازیکنان دعوت شده به مینی‌کمپ در فهرست نهایی ابراز کرد: نفراتی که جدیدا دعوت کردیم را به طور دقیق نگاه می‌کنیم تا اگر شایستگی داشته باشند، در لیست نهایی کافا قرار بدهیم.

قلعه‌نویی تاکید کرد: ما پشتوانه‌سازی و برنامه خیلی خوبی برای تیم ملی اجرایی کردیم و از سوی دیگر هماهنگی خوبی با تیم امید داشتیم که بازیکنان را در اینگونه اردوها و مینی کمپ‌ها نگاه کنیم تا لیست نهایی را اعلام کنیم.

دیدگاه‌ها