کد خبر : 1941664 | 13 خرداد 1402 ساعت 10:26 | 21.6K بازدید | 7 دیدگاه

شرایط پیچیده بایرن: توخل دیگر مانه را نمی‌خواهد

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، دیگر علاقه‌ای به همکاری با سادیو مانه ندارد.

شرایط پیچیده بایرن: توخل دیگر مانه را نمی‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، حضور مانه در بایرن مونیخ پس از اتفاقاتی که در جریان بازی برگشت برابر منچسترسیتی رخ داد در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. 

درگیری این بازیکن با لروی سانه و مشتی که به صورت او زد باعث شد که بسیاری از مدیران و هواداران این تیم به شدت از او خشمگین شوند و به دنبال راهی برای قطع همکاری با او باشند. 

با این حال، در چند روز اخیر به نظر می‌رسید که شرایط کمی متفاوت پیش رفته و توخل در طی جلساتی که با این مهاجم سنگالی برگزار کرده متقاعد شده که او می‌تواند در فصل آینده به تیمش کمک کند. 

1855278

اما حالا اسپورت وان مدعی شده که توخل قصد دارد خط حمله تیمش را با حضور بازیکنانی چون کینگزلی کومان، سرژ گنابری و لروی سانه شکل دهد و به همین دلیل مانه جایی در برنامه‌های او ندارد. 

این اتفاق باعث شده که این ستاره سابق لیورپول به گزینه اول باشگاه برای فروش تبدیل شود و حالا آنها این وظیفه دشوار را دارند که او را برای جدایی متقاعد کنند چون مانه امیدوار است که بتواند در آلیانز آرنا بماند و برای گرفتن جایگاهش در ترکیب بایرن بجنگد. 

این در حالی است که مدیران بایرن امیدوار هستند که بتوانند او را به فروش برسانند و این مبلغ را برای خرید بازیکنان دیگری در خط حمله این تیم به کار بگیرند.

دیدگاه‌ها