کد خبر : 1941790 | 13 خرداد 1402 ساعت 21:59 | 10.5K بازدید | 4 دیدگاه

اینتر 1-0 تورینو: شاید نایب قهرمان!

اینتر در هفته پایانی سری A با نتیجه 1-0 تورینو را در ورزشگاه المپیک شکست داد.

اینتر 1-0 تورینو: شاید نایب قهرمان!

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته پایانی فصل 23-2022 سری A امشب تیم اینتر در ورزشگاه المپیک میهمان تورینو بود و به برتری 1-0 دست یافت.

نیمه اول این بازی از سوی هر دو تیم با پاس‌کاری‌های معمولی و دور از اتفاقات هیجان انگیز دنبال شد. پیش از گل اینتر،‌ در دقیقه 22 ضربه سر هاکان چالهان اوغلو روی ارسال دنزل دومفریس از بالای دروازه عبور کرد و دقیقه 36 هم سمیر هندانوویچ ضربه ایوان ایلیچ روی ارسال ویلفرید سینگو را دفع کرد.

ویدئو: 302670

مارسلو بروزوویچ در دقیقه 37 بازی اولین گل میزبان را به ثمر رساند. بروزوویچ که به محوطه جریمه تورینو نزدیک شده بود، با پاس روملو لوکاکو به توپ رسید و پیش از اینکه مدافعان حریف او را متوقف کنند، ضربه پای چپ او نزدیک به قوس محوطه به گوشه سمت راست دروازه حریف رفت.

نیمه نخست بازی با برتری اینتر پایان یافت و دو تیم تلاشی برای تغییر نتیجه بازی نشان ندادند. نیمه دوم اما برخلاف نیمه اول موقعیت‌های جالب توجهی داشت.

1883070

دقیقه 59 اینتر فرصت خوبی برای افزایش اختلاف داشت، اما روبرتو گالیاردینی ارسال بروزوویچ را با ضربه سر و اختلاف کم از کنار دروازه عبور داد. یک دقیقه پس از این فرصت، یان کارامو که در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی وارد ترکیب تورینو شده بود، شانس گلزنی خطرناکی را روی دروازه اینتر ایجاد کرد.

کارامو از سمت راست خط دفاعی اینتر به محوطه جریمه نفود کرد و با ضربه سنگین پای چپ هندانوویچ را تهدید کرد، اما دروازه‌بان اینتر با سیو دست چپ به موقع مانع از گلزنی این بازیکن شد.

1883071

دقیقه 65 بازی سیمئونه اینزاگی اقدام جالبی انجام داد و الکس کورداز را به جای هندانوویچ وارد زمین کرد تا این بازیکن که در رقابت هندانوویچ و آندره اونانا فرصتی برای بازی پیدا نکرده بود، در آخرین بازی فصل حضور داشته باشد.

روملو لوکاکو دقیقه 67 با ضربه سر روی ارسال دومفریس دروازه تورینو را تهدید می‌کرد که سرگی میلینکویچ-ساویچ این ضربه را دفع کرد و مانع از گلزنی مهاجم بلژیکی اینتر شد.

1883073

کورداز ضربه پرقدرت آنتونیو سانابریا روی ارسال نیکولو ولاشیچ را به طور باورنکردنی از چند قدمی دروازه دفع کرد و دروازه اینتر را نجات داد تا بازی به سود نراتزوری دنبال شود.

پس از اینکه روملو لوکاکو دورتر از دروازه به پاس ادین ژکو رسید،‌ توپ را مجددا به همبازی‌اش پاس داد که ضربه خطرناک او درحالی‌که مدافعان تورینو سعی بر دفع توپ داشتند، به تیرک عمودی برخورد کرد و راهی اوت شد.

1883074

الکسی میرانچوک که با پاس عرضی در فاصله کم از محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود با ضربه قوس‌دار شانس گلزنی خود را امتحان کرد، اما ضربه‌اش با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. سانابریا بهترین فرصت گلزنی میزبان را در دومین دقیقه وقت اضافه از دست داد. سانتر زمینی پر شورس روی توپ ربایی از نزدیک محوطه جریمه را او با ضربه بدون دقت به بیرون فرستاد در فاصله دو قدمی دروازه نتوانست گلزنی کند.

این بازی در نهایت با برتری میهمان پایان یافت تا شاگردان سیمونه اینزاگی فصل را با 72 امتیاز تمام کند. نتیجه بازی لاتزیو که یک امتیاز کمتر از اینتر به دست آورده مشخص می‌کند که اینتر در رتبه دوم باقی می‌ماند یا رتبه سوم را به دست خواهد آورد. تورینو هم با 53 امتیاز رده نهم را در اختیار دارد.

1883069

دیدگاه‌ها