کد خبر : 1941810 | 13 خرداد 1402 ساعت 23:17 | 9.2K بازدید | 10 دیدگاه

اینزاگی: با اعتمادبه‌نفس به مصاف سیتی می‌رویم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از برتری شاگردانش مقابل تورینیو می‌گوید آن‌ها با اعتمادبه‌نفس عالی به فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی می‌روند.

اینزاگی: با اعتمادبه‌نفس به مصاف سیتی می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فصل 23-2022 سری A را با پیروزی 1-0 خارج از خانه مقابل تورینو به پایان رساند. مارسلو بروزوویچ در این بازی برای اینتر گلزنی کرد.

با این پیروزی آن‌ها در 11 بازی از 12 بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها پیروز شده‌اند و شنبه آینده در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی در استانبول به میدان خواهند رفت.

روملو لوکاکو و بروزوویچ بازی کردند، برای استفاده از ادین ژکو و هنریک مخیتاریان شک داشتید؟
من به صورت روزانه شک دارم، اما فردا استراحت خواهیم کرد، سپس یک هفته سخت خواهیم داشت. این پنجاه و هفتمین بازی ما در فصل خواهد بود و به لطف 56 بازی‌ای که تاکنون انجام داده‌ایم، شانس خود را برای نمایش در این بازی به دست آورده‌ایم.

از شکست‌ها درس گرفتیم
این به لطف پیروزی‌ها و همچنین درس گرفتن از چند شکست است که خود را در این موقعیت قرار دادیم. می‌خواستم امروز برنده شوم، چون مدیون باشگاه و هوادارانمان هستیم، می‌خواستیم جایگاه خود را در جدول بهتر کنیم و در 8 بازی از 9 بازی آخر سری A پیروز شویم. می‌خواستیم در تمام طول فصل افتخارآفرینی کنیم. تورینو تیمی است که واقعاً برای شما مشکل ایجاد می‌کند و بازی در برابر آن را دشوار می‌کند.

1883101

چه چیزی در اینتر تغییر کرده است؟
واضح است که هم اعتمادبه‌نفس و هم بازگشت بازیکنان مصدوم برای ما مهم است. بازیکنان کلیدی مانند بروزوویچ و لوکاکو 5 ماه غایب بودند. این یک بهانه نیست، اما آن‌ها برای ما بسیار مهم هستند. بدیهی است که پیروزی در بازی‌ها و جام‌ها باعث اعتماد به نفس می‌شود و ما در دو ماه و نیم گذشته کارهای خارق‌العاده‌ای انجام داده‌ایم تا وضعیت خود را در سری A مرتب کنیم، زیرا در ماه فوریه ما فاصله زیادی با منطقه لیگ قهرمانان داشتیم و این برای ما غیرقابل قبول بود. اکنون ما رؤیای بزرگ لیگ قهرمانان اروپا را داریم، به آنجا می‌رویم تا بهترین بازی خود را مقابل تیمی با کیفیت فوق العاده انجام دهیم.

قهرمانی منچسترسیتی در فینال جام حذفی؟
من بازی را ندیدم، پس امشب با دقت آن را تماشا خواهم کرد!

حضور به عنوان سرمربی در فینال لیگ قهرمانان؟
واضح است که احساسات زیادی وجود دارد، اما خوشبختانه ما هنوز هم چیزهای زیادی همراه با دویدن داشتیم. حالا می‌توانم با بچه‌هایم، کادر فنی و کل دنیای اینتر بیشتر از آن لذت ببرم. ما در فینال کوپا ایتالیا بودیم و باید روی آن تمرکز می‌کردیم، بچه‌ها تمرکز فوق‌العاده‌ای داشتند و در پنج هفته آخر سری A نیز سرعت خود را حفظ کردند.  اکنون ما پنجاه و هفتمین بازی فصل را داریم و با اعتماد به نفس زیادی وارد آن می‌شویم.

توصیه‌ای به پیپو که با میلان در اروپا قهرمان شده بود، داری؟
25 تا 30 سال است که در خانواده خود درباره لیگ قهرمانان اروپا صحبت می‌کنیم.

دیدگاه‌ها