کد خبر : 1941911 | 14 خرداد 1402 ساعت 14:15 | 55.6K بازدید | 128 دیدگاه

نیازمند و همان مشکل محمد محبی

سپاهان و احتمال خرید یک دروازه‌بان جدید

پیام نیازمند برای حضور مجدد در ترکیب سپاهان نیازمند رضایت باشگاه پورتیموننزه پرتغال است.

سپاهان و احتمال خرید یک دروازه‌بان جدید

به گزارش ورزش سه، دروازه‌بان بلند بالای تیم فوتبال سپاهان بعد از یک فصل خوب در جمع طلایی‌پوشان دوباره باید برای آینده‌اش از باشگاه پرتغالی سابقش استعلام بگیرد؛ جایی که یک سال دیگر با وی قرارداد دارد.

نیازمند بعد از یک سال حضور در تیم پورتیموننزه به صورت قرضی به سپاهان منتقل شد و امسال اگر قصد ادامه همکاری با سپاهان را داشته باشد، باشگاه سپاهان باید هزینه نسبتا گزاف رضایتنامه او را پرداخت کند؛ موضوعی که حتی ممکن است به انصراف سپاهانی‌ها از همکاری با پیام منجر بشود.

این دروازه‌بان ملی‌پوش که امروز در مینی کمپ تیم ملی حضور یافت، یکی از ستاره‌هایی است که ممکن است فصل بعد در ایران نباشند، چرا که ظاهرا او پیشنهادهایی هم از یکی دو تیم پرتغالی و اروپایی دارد؛ اگرچه آنها به سختی حاضر می‌شوند مبلغ رضایتنامه نیازمند را بپردازند.

با این حال پورتیموننزه که پیام را در پایان دو فصل پیش استخدام کرده، قصد ندارد او را به این سادگی و بدون دریافت مناسب مالی به تیم دیگری واگذار کند. از این رو ممکن است نیازمند فصل آینده به پورتیموننزه برگردد و آنجا برای پیراهن شماره یک بجنگد. شاید هم سپاهانی‌ها با توجه به وضعیت بازار راضی به پرداخت مبلغ انتقال وی شده و او را دوباره به خدمت بگیرند. در عین حال موضوع جلب رضایت خود نیازمند برای بازی در ایران و پرداخت دستمزد او نیز از چالش‌های این انتقال محسوب می‌شود.

در این شرایط اگرچه نیازمند با چهره‌ای خندان مثل همیشه وارد هتل المپیک شد تا در جمع ملی‌پوشان حضور داشته باشد اما او در تابستان پیش‌رو یکی از پر رمز و رازترین بازیکنان فوتبال ایران خواهد بود و حضور یا عدم حضورش در سپاهان می‌تواند سوژه نقل و انتقالات مهمی در فوتبال ایران باشد.

1883312

دیدگاه‌ها