کد خبر : 1942026 | 15 خرداد 1402 ساعت 09:43 | 31.3K بازدید | 1 دیدگاه

کابوس مهاجم رم: پایان فصل با پارگی رباط صلیبی

تامی آبراهام، مهاجم رم، فصل 23-2022 را با پارگی رباط صلیبی به پایان برد و حالا باید شش ماه از میادین دور باشد.

کابوس مهاجم رم: پایان فصل با پارگی رباط صلیبی

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در آخرین دیدار این فصل رقابت‌های سری آ ایتالیا به مصاف اسپتزیا رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

اما این بازی چندان هم برای جالوروسی خوش یمن نبود و باعث شد که آبراهام برای مدتی طولانی قادر به حضور در میدان برای این تیم نباشد و چند ماه اول فصل آینده را از دست بدهد. 

این بازیکن در جریان این بازی به شکل دردناکی روی پای چپش پایین آمد و در نهایت با کمک برانکارد از زمین خارج شد تا مشخص شود که مشکلش جدی است و باعث نگرانی هم تیمی‌ها، کادر فنی و هواداران شد. 

1883564

اسکای اسپورت ایتالیا خبر داده که او فورا به کلینیکی خصوصی منتقل شده و تست و آزمایش‌های متفاوتی روی پایش انجام شده که نشان می‌دهد رباط صلیبی پای چپش دچار پارگی شده است. 

این مهاجم 25 ساله حالا باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و حداقل تا شش ماه آینده نمی‌تواند بار دیگر به مستطیل سبز برگردد و در کنار دیگر بازیکنان رم در اردوهای پیش فصل و دیدارهای ابتدایی فصل آینده حضور داشته باشد. 

بعضی از رسانه‌ها از احتمال بازگشت آبراهام به لیگ برتر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خبر داده بودند اما حالا این رویا بسیار دور از دسترس به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها