کد خبر : 1942042 | 15 خرداد 1402 ساعت 11:27 | 48.8K بازدید | 20 دیدگاه

روزنامه‌های ایتالیا: خداحافظی شاه

اعلام رسمی بازنشستگی زلاتان ایبراهیموویچ جزو عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیاست.

روزنامه‌های ایتالیا: خداحافظی شاه

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در هفته پایانی فصل 23-2022 سری A به مصاف هلاس ورونا رفت و با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید.
در پایان این بازی که به میزبانی ورزشگاه سن سیرو برگزار می‌شد زلاتان ایبراهیموویچ در 41 سالگی به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و بازنشستگی خود را تایید کرد.
زلاتان اکثر مسابقات فصل جاری را به دلیل مصدومیت و جراحی زانویش از دست داده بود و تصمیم گرفت در آخرین بازی خانگی فصل با مستطیل سبز خداحافظی کند.
تصمیم ستاره سوئدی در میان عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا جای دارد:

1883593

"خداحافظی شاه" تیتری است که روزنامه امروز گاتزتا دلو اسپورت برای خداحافظی زلاتان ایبراهیموویچ بکار برده است.
عنوان "ناپولی ایتالیایی" هم تیتری است که برای جشن قهرمانی شاگردان لوچانو اسپالتی چاپ شده است.

1883594

"مهریه پائولو" تیتر اصلی روزنامه چاپ امروز کوریره دلواسپورت است که به گلزنی او در بازی با اسپتزیا و برتری به دست آمده اشاره دارد. آن‎‌ها با این پیروزی سهمیه لیگ اروپا را به دست آوردند.
پایین‌تر از این عنوان، رقص قهرمانان، عنوانی است که برای جشن قهرمانی فصل 23-2022 سری A توسط بازیکنان ناپولی انتخاب شده است.
"من با فوتبال خداحافظی می‌کنم" تیتری است که این نشریه به مناسبت بازنشستگی ستاره سوئدی میلان روی جلد برده است.

1883595

"ناپل سه رنگ" تیتر اصلی نشریه توتو اسپورت که به جشن قهرمانی ناپلی‌ها اشاره دارد. این نشریه همچنین از بالا گرفتن تنش بین آلگری و یوونتوس خبر داده است. یووه علی رغم پیروزی در آخرین دیدار فصل، تنها توانست سهمیه لیگ کنفرانس را به دست بیاورد.

1883596

نشریه ایل رومانیستا تصویری از شادی بازیکنان رم در دیدار شب گذشته مقابل اسپتزیا را روی جلد برده و تیتر زده است:"خانواده مقدس". شاگردان مورینیو با پیروزی در این دیدار توانستند سهمیه حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ اروپا را به دست بیاورند.

دیدگاه‌ها