کد خبر : 1942058 | 15 خرداد 1402 ساعت 13:19 | 19.7K بازدید | 17 دیدگاه

وینیسیوس: بهترین گلم را به منچسترسیتی زدم

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، گلی که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر منچسترسیتی زد را به عنوان گل برتر امسال انتخاب کرد.

وینیسیوس: بهترین گلم را به منچسترسیتی زدم

به گزارش "ورزش سه"، ویینسیوس فصل بسیار درخشانی را در ترکیب رئال مادرید پشت سر گذاشت و یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در طول این فصل بود. 

این وینگر برزیلی موفق شد جایزه بهترین بازیکن آمریکایی پرتغالی یا اسپانیایی زبان را از آن خود کند و اظهارات جالبی را در گفتگو با مارکا پس از دریافت این جایزه مطرح کرد. 

او در پاسخ به این سوال که بهترین گلی که امسال به ثمر رسانده کدام گل بوده است گفت:« من گلی که برابر منچسترسیتی زدم را به همه ترجیح می‌دهم چون در نیمه نهایی بود و گل زیبایی بود که معمولا چنین گل‌هایی نمی‌زنم (می‌خندد).»

1873503

این بازیکن درباره جایزه‌ای که دریافت کرد اظهار داشت:« این جایزه اهمیت بسیار زیادی برای من دارد چون بازیکنان بزرگ بسیاری هستند که آن را دریافت کرده‌اند و قرار گرفتن در این جمع بسیار ارزشمند است. امیدوارم که فصل بعد و همه فصولی که در رئال هستم به همین روند ادامه دهم.

من همیشه دوست دارم در بهترین نسخه خودم باشم و قرار گرفتن در کنار این بازیکنان که پیش از این موفق شده‌اند این جایزه را دریافت کردند برایم بسیار مهم است تا بتوانم به کار کردن و پیشرفت کردن و قرار داشتن همیشگی در بهترین شرایطم ادامه دهم.»

وینسیوس درباره شرایطش در رئال اضافه کرد:« امیدوارم بازیکن جدیدی هر سال ظاهر شود که توانایی دریبل‌زنی بالایی داشته باشد و بتواند کارهای متفاوتی انجام دهد. ما باید به کسانی که می‌آیند فرصت انجام این کار را بدهیم. ما همیشه می‌خواهیم بیشترین تعداد جام ممکن را ببریم و به پیشرفت ادامه دهیم تا رئال را در جایگاهی که شایستگی آن را دارد که قهرمانی در تمامی رقابت‌هاست قرار دهیم.»

دیدگاه‌ها