کد خبر : 1941935 | 14 خرداد 1402 ساعت 16:56 | 37.4K بازدید | 36 دیدگاه

پیام وینیسیوس برای بنزما: من کنار تو رشد کردم

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، در اینستاگرامش به جدایی کریم بنزما از رئال مادرید واکنش نشان داد و پیامی سرشار از احساسات را خطاب به او پست کرد.

پیام وینیسیوس برای بنزما: من کنار تو رشد کردم

به گزارش "ورزش سه"، بنزما پس از 14 سال حضور موفق در رئال مادرید تصمیم به جدایی از این تیم گرفته و به احتمال بسیار زیاد مقصد او عربستان خواهد بود، جایی که یک قرارداد بسیار بزرگ و پرپول انتظارش را می‌کشد.

وینیسیوس جونیور که در رئال مادرید در کنار بنزما یکی از خطرناک‌ترین خطوط حمله دنیا را تشکیل داده بود، اکنون در اینستاگرامش از ستاره فرانسوی تشکر کرد که به او در روزهای شروع فوتبالش در رئال کمک زیادی کرد. وینیسیوس در اینستاگرامش نوشت: «بنزِوینی، وینزما (ترکیب وینیسیوس و بنزما)... هرچی. نتیجه همیشه یکی بوده: گل، خنده، جام و فراتر از همه، یاد گرفتن.

1883350

وقتی پسربچه‌ای از سائو گونسالو که خیلی خجالتی بود، سال 2018 وارد مادرید شد، تو اولین نفری بودی که از من استقبال کردی. هرگز فراموش نخواهم کرد.

من کنار تو رشد کردم. ما کنار هم قهرمان اسپانیا، اروپا و جهان شدیم. و من بردن توپ طلای تو را با غرور تشویق کردم. ما امروز این "زوج تاریکی" را به پایان رساندیم ولی همیشه ویدیوی با هم بودن‌مان را به عنوان منبع الهام و خاطرات دوره‌ای فراموش‌نشدنی خواهم داشت.
کریم، جایت به شدت خالی خواهد بود.
ممنون بابت همه چیز، اسطوره! بابت از دست رفتن تو توی زندگی‌ام خیلی متاسفم.»

دیدگاه‌ها