کد خبر : 1942328 | 16 خرداد 1402 ساعت 18:51 | 30.1K بازدید | 10 دیدگاه

کناره‌گیری یووه از سوپرلیگ: رئال و بارسا تنها ماندند!

یوونتوس به رئال مادرید و بارسلونا اطلاع داده که پروژه سوپرلیگ اروپا را ترک می‌کند.

کناره‌گیری یووه از سوپرلیگ: رئال و بارسا تنها ماندند!

به گزارش "ورزش سه"، یووه به هر دو غول اسپانیایی نامه داده که از این پس دیگر در پروژه سوپرلیگ اروپا با آن‌ها نیست و به این ترتیب، حالا فقط رئال مادرید و بارسلونا به این پروژه شکست خورده که قرار بود رقیب لیگ قهرمانان شود، متعهد مانده‌اند.

این یک گام دیگر از یووه در مسیری است که در شش ماه گذشته در پیش گرفته، یعنی از زمانی که پرونده تحقیقات موسوم به پریسما به جریان افتاد و پای یووه بابت زیاد نشان دادن مبلغ خرید و فروش‌هایش به دادگاه باز شد.

به دنبال رو شدن پرونده پریسما، آندره‌آ آنیلی و کل تیم مدیریتی یووه استعفا کردند و جان الکان مسئولیت‌های بیشتری را در هدایت باشگاه برعهده گرفت. یکی از کارهایی که الکان کرده، بازسازی پل‌هایی است که آنیلی در رابطه با یوفا خراب کرد.

1883991
 

در آوریل 2021 آنیلی هم جزء آن دسته از روسای باشگاهی بود که اعلام کرد تیمش می‌خواهد وارد سوپرلیگ اروپا شود و به همین دلیل رابطه باشگاه با یوفا تیره شد.

از 12 باشگاهی که ابتدا اعلام کردند در پروژه سوپرلیگ هستند، فقط سه تا مانده بود که اگر گزارش‌ها درباره نامه یووه به رئال و بارسا درست باشد، آن وقت فقط دو تیم اسپانیایی همچنان در این پروژه مانده‌اند. این نامه هم‌چنین نشان از عزم مدیران باشگاه برای قطع کردن هر نوع رابطه با دوران آنیلی دارد.

دیدگاه‌ها