کد خبر : 1942573 | 17 خرداد 1402 ساعت 21:31 | 35.4K بازدید | 61 دیدگاه

تیم منتخب فصل عربستان بدون کریس رونالدو!

با اعلام تیم منتخب فصل لیگ حرفه‌ای عربستان نام کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ النصر، در این تیم منتخب دیده نمی‌شود.

تیم منتخب فصل عربستان بدون کریس رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو بعد از پیوستن به النصر به بزرگترین حربه لیگ حرفه‌ای عربستان برای جلب توجه جهانی تبدیل شد. او از نظر فوتبالی هم برای النصر عملکرد قابل توجهی داشت و برای تیمش در لیگ روشن در 16 مسابقه 14 گل به ثمر رساند.

اما در اتفاقی عجیب لیگ عربستان با اعلام رسمی تیم منتخب فصل نام کریستیانو رونالدو را بین یازده بازیکن این تیم منتخب قرار نداد.

1884344

تیم الاتحاد که به هدایت نونو اسپیریتو سانتوی پرتغالی قهرمانی لیگ را به دست آورد، همان‌طور که انتظار می‌رفت، بیشترین نماینده را در تیم منتخب دارد. پنج بازیکن الاتحاد در این فهرست یازده نفره دیده می‌شوند.

جالب اینجا است که از النصر دو بازیکن در تیم منتخب حضور دارند، اما هیچ‌یک از آنها کریستیانو رونالدو نیست. کنان، دفاع چپ النصر، و لوئیس گوستاوو، هافبک دفاعی این تیم، به جمع 11 بازیکن منتخب راه یافته‌اند.

از الهلال تنها اودیون ایگالوی مهاجم در این فهرست دیده می‌شود. التعاون دیگر تیمی است که با یک بازیکن به این فهرست وارد شده و کاکو به نمایندگی از این تیم در تیم منتخب فصل حضور دارد. دو بازیکن الفتح، فارس البریکان و مراد بتنا هم در این تیم منتخب دیده می‌شوند.

دیدگاه‌ها