کد خبر : 1942593 | 18 خرداد 1402 ساعت 00:07 | 89.3K بازدید | 70 دیدگاه

کری اینترمیامی: دیدید مسی را گرفتیم! (عکس)

صفحه رسمی باشگاه اینتر میامی در شبکه‌های اجتماعی با انتشار یک ویدیو برای رسانه‌هایی که انتقال مسی به MLS را بعید می‌دانستند کری خواند.

کری اینترمیامی: دیدید مسی را گرفتیم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی حضور در آمریکا و پوشیدن پیراهن اینتر میامی را به پیشنهاد اغوا کننده الهلال عربستان یا بازگشت به بارسلونا ترجیح داد. این مهمترین خبر روز چهارشنبه فوتبال دنیا بود که جورج ماس، مالک اینتر میامی، ساعتی پیش آن را رسما تایید کرد.

از چند ساعت پیش انتقال مسی به اینتر میامی قطعی به نظر می‌رسید و این بازیکن در مصاحبه مفصل خود که امشب در در سایت‌های موندو دپورتیوو و اسپورت منتشر شد نیز از این تصمیم غیرمنتظره خود پرده برداشت تا اینتر میامی به مهمترین تیم فوتبال دنیا در ساعات اخیر تبدیل شود.

1884407

حالا همه منتظر انتشار خبر رسمی انتقال مسی به اینتر میامی هستند و به نظر می‌رسد طی ساعات آینده این خبر را همراه با عکس مسی که پیراهن تیم آمریکایی را به تن دارد روی خروجی سایت‌های ورزشی ببینیم؛ عکسی که جایگزین عکس ‌های فوتوشاپی فعلی خواهد شد.

1884411

صحفه رسمی باشگاه اینتر میامی پیش از انتشار خبر یادشده به‌گون‌ای دیگر حضور لیونل مسی را اعلام کرد. این باشگاه با انتشار ویدئویی کوتاه و جالب به هیاهوی خبری چند وقت اخیر در خصوص فوق ستاره آرژانتینی پرداخت که در نهایت به انتقال او به اینتر میامی ختم شد.

در این ویدیو خبرهای رسمی، شایعات و توئیت‌های مهمی که در این مدت در خصوص مسی منتشر شده بود دیده می‌شود؛ اخباری که احتمال حضور مسی در اینتر میامی را ضعیف‌تر از دو احتمال دیگر می‌دانند (بازگشت به بارسا یا حضور در الهلال).

1884409

با این حال در نهایت این اینتر میامی است که جنگ جذب مسی را برنده می‌شود. در این ویدیو به طرز جالبی اخبار ناامید کننده در مورد حضور مسی در میامی با اخباری که احتمال حضور او در الهلال و بارسلونا را بالا می‌دانند ادغام شده‌اند تا آن را یک کری از سوی اینتری‌ها برای رسانه‌هایی دانست که انتقال لئو به MLS را بعید می‌دانستند.

1884410

دیدگاه‌ها