کد خبر : 1942597 | 18 خرداد 1402 ساعت 00:28 | 88K بازدید | 83 دیدگاه

رابطه باشگاه و مسی ادامه خواهد داشت

واکنش بارسا به انتقال غیرمنتظره مسی: اطلاع داشتیم!

باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای کوتاه به انتقال مسی به اینتر میامی واکنش نشان داد.

واکنش بارسا به انتقال غیرمنتظره مسی: اطلاع داشتیم!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران بارسلونا در حالی که نگران پذیرفتن پیشنهاد وسوسه کننده الهلال از سوی لیونل مسی بودند، با خبر پیوستن او به اینتر میامی شوکه شدند. آنها که امیدوار به بازگشت فوق ستاره آرژانتینی به نوکمپ بودند تصور نمی‌کردند این بازیکن سر از MLS در بیاورد و دلخوش به مصاحبه‌های ژاوی و لاپورتا در مورد روند مثبت مذاکره با لئو بودند.

این اتفاق موجی از خشم و ناامیدی را برای هواداران بارسلونا به همراه داشت. آنها از مدیران باشگاه به خاطر غفلت در این پروژه شاکی هستند؛ چیزی که لیونل مسی هم در مصاحبه اخیر خود به نوعی آن را تایید و تاکید کرد که با وجود انجام صحبت‌های اولیه، هیچ پیشنهاد رسمی‌ای از آبی اناری‌ها دریافت نکرده است.

باشگاه بارسلونا بعد از این اتفاقات بیانیه‌ای در وب سایت رسمی خود منتشر و توضیحاتی در مورد فرایند انتقال مسی به اینتر میامی ارائه کرد:

1884420

"روز دوشنبه، 5 ژوئن، خورخه مسی، پدر و نماینده لیونل مسی، رئیس باشگاه بارسلونا را از تصمیم این بازیکن برای پیوستن به اینتر میامی آگاه کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که باشگاه بارسلونا پیشنهاد خود را برای جذب مسی به او اعلام کرده بود. 
لاپورتا این تصمیم مسی را درک کرد و به تصمیم او برای حضور در لیگی با میزان انتظارات کمتر، دورتر از کانون توجه و فشاری که سال‌ها با آن مواجه بود، احترام گذاشت.
هم لاپورتا و هم خورخه مسی تصمیم گرفته‌اند تا با هم همکاری کنند تا ادای احترامی بزرگ به بازیکنی که همیشه مورد علاقه بارسا خواهد بود، داشته باشند."

دیدگاه‌ها