کد خبر : 1942660 | 18 خرداد 1402 ساعت 10:52 | 75.3K بازدید | 57 دیدگاه

هشدار به مسی: لیگ آمریکا پارک تفریحی نیست!

واکر زیمرمن، مدافع تیم ملی آمریکا، از حضور لیونل مسی در لیگ این کشور استقبال کرد اما در عین حال به او هشدار داد که کار سختی در پیش دارد.

هشدار به مسی: لیگ آمریکا پارک تفریحی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری تا چند روز قبل معتقد بودند که فصل بعد باید شاهد رویارویی لیونل مسی با کریستیانو رونالدو در لیگ عربستان باشند اما شرایط به صورت دیگری پیش رفت. 

این بازیکن به واسطه شرایط خانوادگی تصمیم گرفت از دستمزد هنگفت الهلال چشم‌پوشی کند و با توجه به این که شرایط مالی بارسلونا هم برای جذب او مناسب نبود، به لیگ آمریکا و باشگاه اینترمیامی ملحق شود. 

زیمرمن که در تمام طول مدت فوتبال در لیگ آمریکا حضور داشته در گفتگو با خبرنگاران درباره اضافه شدن مسی به این لیگ اظهار داشت: «من فکر می‌کنم مسی استعداد خاص این نسل است و کسی است که توانسته این ورزش را به شکل قابل توجهی دچار تغییر و تحول کند. 

1884383

امیدوارم او همچنین رقیبی جدی بماند و همین سطح از رقابت کردن را حفظ کند چون ما دیده‌ایم که لیگ آمریکا به هیچ وجه لیگ آسانی نیست و دشوار است. این لیگی است که در آن باید بسیار سفر کنید و در دیدارهای نزدیک و سختی به میدان بروید. این برای او غیرهادی نیست اما من اطمینان دارم که او باید بتواند خودش را ثابت کند چون بازیکنان برای این به میدان می‌روند که بعدها برای فرزندان‌شان تعریف کنند که برابر مسی ایستادگی کرده‌اند. 

من امیدوارم که او بتواند کارهای بسیاری را در میامی انجام دهد و موفقیت بسیاری برای این باشگاه به ارمغان بیاورد. البته امیدوارم خیلی هم موفق نشود چون ما هم در کنفرانس شرق هستیم اما تماشای بازی او در آمریکا بسیار جذاب و جالب خواهد بود.»

دیدگاه‌ها