کد خبر : 1942718 | 18 خرداد 1402 ساعت 15:38 | 30K بازدید | 11 دیدگاه

۶۰ درصد تیم اولین تورنمنت بین‌المللی را تجربه می‌کنند

ستاره تیم ملی: جبران می‌کنیم!

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران با تأکید بر این‌که بازی به بازی شرایط تیم ایران بهتر می‌شود، گفت: امیدوارم در دیدارهای بعدی جبران کنیم.

ستاره تیم ملی: جبران می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، در سومین روز رقابت‌های هفته نخست لیگ ملت‌ها دو تیم ایران و لهستان در سالن گایشی ناگویای ژاپن به‌مصاف هم رفتند و در این دیدار که از ساعت 12:30 امروز (پنج‌شنبه 18 خرداد) برگزار شد، ملی‌پوشان ایران سه بر دو مغلوب حریف شدند.

امیر اسفندیار پس از این دیدار اظهار کرد: دو ست اول و دوم از لهستان پیش بودیم؛ اما این ورزش والیبال است و تا زمانی که داور سوت نزده، بازی تمام نشده است. ست سوم آن‌ها بهتر کار کردند و بازیکنان ایران کمی تحلیل رفتند.

وی ادامه داد: ورق بازی برگشت و نتیجه مسابقه را واگذار کردیم. امیدوارم در مسابقات بعدی جبران کنیم و نتیجه‌ای درست به دست آوریم.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران با اشاره به جوان بودن برخی از ملی‌پوشان، تصریح کرد: امسال 60 درصد بازیکنان اولین تورنمنت بین‌المللی‌ بزرگسالانشان را تجربه می‌کنند و این کار را کمی برای تیم سخت می‌کند، اما انگیزه زیادی دارند و می‌توانند خوب بازی کنند، قطعاً بازی به بازی شرایطمان بهتر می‌شود و امیدوارم بتوانیم در مسابقه بعدی نتیجه خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها