کد خبر : 1942742 | 18 خرداد 1402 ساعت 17:23 | 10.6K بازدید | 10 دیدگاه

هالند: تمرکزم روی زدن گل به اینتر است

ارلینگ هالند در آستانه فینال لیگ قهرمانان گفت اینتر تیم بسیار خوبی است و می‌خواهند فصل شگفت‌انگیزشان را با پیروزی برابر اینتر به بهترین شکل تمام کنند.

هالند: تمرکزم روی زدن گل به اینتر است

به گزارش "ورزش سه"، هالند در اولین فصلش در سیتی خوش درخشیده و بیش از 50 گل زده است، از جمله پنج گل در بازی با لایپزیش در لیگ قهرمانان. با این حال، او همچنان عطش گلزنی و پیروزی دارد و در فینال لیگ قهرمانان برابر اینتر می‌خواهد با گلزنی خود، به اولین قهرمانی سیتی در اروپا کمک کند: «واقعا عاشق اولین فصل حضورم در اینجا در منچستر هستم.» 

- انتقال به منچستر برای تو کمی شبیه به بازگشت به خانه بود، با توجه به اینکه پدرت در سیتی بازی کرده. این باشگاه برای تو و خانواده‌ات چه معنایی دارد؟ 

مسلما خیلی مهم است. همه، عکس‌های من با پیراهن سیتی را وقتی که پسربچه بوده‌ام دیده‌اند. فقط می‌خواهم به بازی‌های خوبم در اینجا ادامه دهم و هواداران را خوشحال کنم. واقعا از زندگی در منچستر و این شهر لذت می‌برم.

- وقتی به سیتی پیوستی، چیزی بود که غافلگیرت کند؟

همیشه می‌دانستم این یک چالش جدید خواهد بود و با آنچه قبلا تجربه کرده‌ام، فرق خواهد داشت. اما واقعا از آن لذت می‌برم. می‌دانستم که این مربی، تیم، کارکنان، امکانات و هر چیزی که اینجا هست، در بالاترین سطح خواهد بود؛ و دقیقا هم همین‌طور بود. تنش و رقابت در لیگ برتر خیلی بالاست، هر کسی ممکن است هر کسی را ببرد و باید در بهترین حالت خودت باشی تا مسابقات را ببری. 

- پا گذاشتن به فینال لیگ قهرمانان چه حسی دارد؟

خیلی خاص خواهد بود. همیشه رؤیای بازی در فینال لیگ قهرمانان را داشته‌ام و بازی در این مسابقه افتخار خواهد بود. اما در عین حال، یک کاری هست که باید انجامش دهیم. ما تا اینجا فصل شگفت‌انگیزی داشته‌ایم، اما باید آن را به بهترین نحو ممکن تمام کنیم. می‌دانم که همه ما هرچه در توان داریم می‌گذاریم تا این مسابقه را ببریم. باید جلوی اینتر که تیم خیلی خوبی است در بهترین شرایط باشیم. 

1884642

- آمار گلزنی تو در لیگ قهرمانان 1.21 گل به ازای هر مسابقه است. این آمار تاکنون سابقه نداشته. خودت از تعداد گل‌هایی که می‌زنی غافلگیر نمی‌شوی؟

می‌دانستم که با بازی در این تیم، فرصت گلزنی نصیبم می‌شود. وقتی این همه بازیکن شگفت‌انگیز دور و برت است که برایت فرصت گلزنی و فضای خالی ایجاد می‌کنند، آن وقت همیشه فرصت گلزنی خواهی داشت. خیلی خوش شانس هستم که هم‌تیمی‌هایی دارم که به من کمک می‌کنند تا کارم را انجام دهم و گل بزنم. برای اینکه مدام گل بزنی، خیلی باید زحمت بکشی، چه درون زمین و چه بیرون از آن. الان تمرکز من روی گلزنی در بازی بعدی است. 

- کدام‌یک از گل‌هایت در لیگ قهرمانان در ذهنت مانده؟ 

فکر کنم گلی که به دورتموند زدم، گل قشنگی بود. همیشه دلم می‌خواست گلی مثل این بزنم، بنابراین وقتی دیدم توپ توی دروازه می‌رود، حس خیلی خوبی داشت.

دیدگاه‌ها