کد خبر : 1942754 | 18 خرداد 1402 ساعت 17:56 | 33.9K بازدید | 4 دیدگاه

سرمربی و دستیاری که مدیرعامل و سرمربی شدند

تغییر کاربری زوج جذاب فوتبال ایران (عکس)

همکاری فراز کمالوند و رضا مهاجری در خیبر خرم‌آباد خاطرات جالبی را برای این دو چهره فوتبالی تجدید می‌کند.

تغییر کاربری زوج جذاب فوتبال ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه خیبر خرم‌آباد در شرایطی امروز رضا مهاجری را به عنوان سرمربی جدید تیم خود برگزید که چند روزی است فراز کمالوند، سرمربی نام آشنای فوتبال ایران، به عنوان مدیرعامل این باشگاه لرستانی برگزیده شده و کار خود را در کسوت جدید شروع کرده است.
به عبارت بهتر کمالوند به عنوان مدیرعامل باشگاه خیبر پای قرارداد رضا مهاجری را به عنوان سرمربی امضا کرده تا آنها همکاری جذابی را با هم شروع کنند. 
همکاری کمالوند و مهاجری البته برای آنها یادآور خاطرات جالبی است؛ در سال 1383 کمالوند به عنوان سرمربی تیم پیام خراسان فعالیت می‌کرد و جالب اینکه مهاجری دستیار اول او در این تیم بود. 

تصویری از همکاری کمالوند و مهاجری در آن دوره روی نیمکت پیام خراسان وجود دارد که یادآور خاطرات گذشته برای آنهاست. در این عکس مرحوم حمیدرضا سمیعی نیز دیده می‌شود که به عنوان سرپرست تیم پیام در کنار کمالوند نشسته است. سمیعی دو سال پیش در زمان شیوع ویروس کرونا به این بیماری مبتلا شد و جان خود را از دست داد. 

1884654

حالا کمالوند و مهاجری که حدود 20 سال قبل به عنوان سرمربی و دستیار کنار هم بودند، این بار در قامت مدیرعامل و سرمربی همکاری می‌کنند که در نوع خود قابل توجه خواهد بود.

دیدگاه‌ها