کد خبر : 1942775 | 18 خرداد 1402 ساعت 19:05 | 121.1K بازدید | 26 دیدگاه

پیشنهاد الاهلی به دست راموس رسید

اسطوره رئال مادرید، جدیدترین مسافر لیگ عربستان!

باشگاه الاهلی قصد دارد تا سرخیو راموس، اسطوره رئال مادرید را با پیشنهادی وسوسه کننده به خدمت بگیرد.

اسطوره رئال مادرید، جدیدترین مسافر لیگ عربستان!

به گزارش "ورزش سه"، نقل و انتقالات در فوتبال عربستان روز به روز در حال داغ‌تر شدن است و در بحبوحه کشمکش بین باشگاه‌ها برای به خدمت گرفتن بهترین ستاره‌های لیگ‌های اروپایی و بین‌المللی، الاهلی در تلاش برای بازسازی خود پس از بازگشت به لیگ حرفه‌ای است. 
این تیم ریشه‌دار و قدیمی عربستان پس از سقوط به دسته پایین‌تر در فصل قبل، امسال توانست به لیگ حرفه‌ای بازگردد و حالا سران این باشگاه قصد دارند از کورس دیگر رقبای خود یعنی النصر، الاتحاد و الهلال عقب نمانند به همین دلیل آنها دست روی یکی از بزرگترین اسطوره‌های رئال مادرید گذاشته‌اند. 
اکرم کونور، روزنامه‌نگار ترکیه‌ای با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود مدعی شد که الاهلی قصد دارد برای تقویت خود، سرخیو راموس را به خدمت بگیرد و پیشنهاد خود را نیز آماده کرده تا این ستاره اسپانیایی را به جده بیاورد. 

1884672

طبق ادعای این خبرنگار ترکیه‌ای، الاهلی قصد دارد دستمزدی 20 میلیون یورویی به سرخیو راموس ارائه کند که اخیراً پاری سن ژرمن را ترک کرده است و در حال حاضر بازیکن آزاد محسوب می‌شود. 
تیم‌های الاتحاد، النصر و الهلال در سال‌های گذشته برای جذب کاپیتان کهنه‌کار اسپانیایی رئال مادرید در تلاش بودند، ولی در این امر ناکام ماندند و باید دید که الاهلی موفق به جذب راموس خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها