کد خبر : 1942779 | 18 خرداد 1402 ساعت 19:28 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

برناردو سیلوا: سه‌گانه جایزه ویژه‌ای برای ماست

برناردو سیلوا می‌گوید اگر دنبال لذت بردن از بازی‌های بزرگی مثل فینال لیگ قهرمانان باشید، شانس‌تان برای موفقیت در آن‌ها هم بیشتر می‌شود.

برناردو سیلوا: سه‌گانه جایزه ویژه‌ای برای ماست

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شنبه در فینال لیگ قهرمانان مقابل اینتر به میدان می‌رود و سیلوای 28 ساله معتقد است لبخند زدن باعث می‌شود بهتر بازی کنند. این نگاهی است که پپ گواردیولا، مربی سیتی، در طول شش فصلی که با هم بوده‌اند، به او منتقل کرده است. 
هافبک پرتغالی با اشاره به پیامی که پپ قبل از مسابقه با رئال مادرید به آن‌ها منتقل کرد، گفت: «... سال گذشته آن‌ها ما را به طرز عجیبی حذف کرده بودند. برای‌مان سخت بود که این باخت را بپذیریم. بنابراین باید درک کنیم که ممکن است ببازیم چون جلوی یکی از بهترین تیم‌های دنیا بازی داشتیم ولی باید تا آخر کار می‌رفتیم و جای حسرتی برای خودمان نمی‌گذاشتیم. پپ به ما گفت خودمان باشیم، توپ را در اختیار بگیریم، از جلو پرس کنیم، بازی را کنترل کنیم و فرصت‌های بیشتری خلق کنیم. 
اگر این کار را می‌کردیم، می‌دانستیم که به هدف نهایی‌مان نزدیک‌تر شده‌ایم. می‌دانستیم که جلوی تیم بزرگی بازی می‌کنیم، اما باید از آن لحظه هم لذت می‌بردیم، چون بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اتفاق خاصی است... وقتی کارها را با لذت انجام می‌دهی، آن‌ها را بهتر انجام می‌دهی.» 

1884677

اکنون سیتی در آخرین مسابقه‌اش در فصل 23-2022 باید با اینتر در فینال لیگ قهرمانان روبرو شود، مسابقه‌ای که برد در آن نه فقط به معنای قهرمانی در اروپاست، بلکه باعث فتح سه‌گانه نیز خواهد شد: «بردن سه‌گانه جایزه ویژه‌ای برای همه در منچسترسیتی است.»
برناردو سیلوا البته تاکید کرد همه فصل برای‌شان این قدر خوب پیش نرفته: «فصل سختی بود؛ مثلا 90 درصد از فصل پشت سر آرسنال بودیم. چهار، پنج بازی پشت سر هم بود که نمی‌توانستیم ببریم. برای همین نمی‌توانستیم اعتماد به نفس پیدا کنیم، که فکر کنیم شکست‌ناپذیر هستیم. چون وقتی پنج، شش، هفت تا بازی را پشت سر هم می‌بری، این احساس را پیدا می‌کنی که شکست‌ناپذیر هستی. و وقتی یک تیم چنین احساسی دارد، متوقف کردن آن سخت می‌شود.»

دیدگاه‌ها