کد خبر : 1942858 | 19 خرداد 1402 ساعت 10:34 | 20K بازدید | 25 دیدگاه

شکست برابر لهستان: ترکیبی از تلخی و شیرینی!

باخت به لهستان با وجود همه تلخی‌هایش جنبه‌های مثبتی هم داشت.

شکست برابر لهستان: ترکیبی از تلخی و شیرینی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران دیروز در یک بازی جذاب برابر تیم رنک اول فدراسیون جهانی با نتیجه سه بر دو شکست تلخی خورد، اما این باخت چیزی از بازی خوب بچه‌های تیم ملی در این بازی کم نمی‌کند.

نمایش خوب ملی‌پوشان با سرمربیگری عطایی در برابر تیم لهستان تحسین برخی کاربران و‌ صفحات طرفداری خارجی را به همراه داشته است، ایران مقابل تیمی باخت که رنکینگ اول دنیا را در اختیار دارد و همچنین در بازی اولش تیم ملی فرانسه قهرمان المپیک را سه بر یک شکست داده بود، ولی در برابر تیم ملی ایران تا یک قدمی باخت پیش رفت.

بر خلاف برخی اظهار نظرها، تیم ملی والیبال ایران با توجه به تغییر نسل و غیبت چند بازیکن خود بد کار نکرده است. تیم ملی والیبال ایتالیا که سال قبل قهرمان جهان شد، تیمی مشابه تیم ملی ایران را راهی هفته اول مسابقات کرده، ولی با دو باخت پی در پی سه بر صفر در قعر جدول قرار گرفته است.

اگر بخواهیم تیم ملی ایران را با ایتالیا قیاس کنیم، قطعا می‌توانیم به تیم ملی امیدوار باشیم؛ تیمی که هرچه جلوتر برود هماهنگ‌تر و بهتر خواهد شد و اگر حمایت از این تیم صورت بگیرد باز هم می‌تواند شگفتی‌ساز این تورنمنت شود.

تیم ملی والیبال ایران فردا به مصاف چین متحول‌شده خواهد رفت و این بازی می‌تواند سرآغازی برای درخشش ملی پوشان باشد. ایران سال گذشته نیز با برد برابر چین رقابت‌ها را آغاز کرد.

دیدگاه‌ها