کد خبر : 1942873 | 19 خرداد 1402 ساعت 11:42 | 46.1K بازدید | 17 دیدگاه

رسمی: ستاره اتریشی اولین خرید تابستانی بایرن

کنراد لایمر، ستاره اتریشی لایپزیش، با امضای قراردادی رسما به بایرن مونیخ پیوست.

رسمی: ستاره اتریشی اولین خرید تابستانی بایرن

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لایمر با لایپزیش در انتهای فصل 23-2022 به پایان رسید و او تصمیم گرفت که به عنوان بازیکن آزاد راهی بایرن مونیخ شود.

پیش از این گفته شده بود که این بازیکن در ماه ژانویه و با ورود به شش ماه پایانی قراردادش با لاپیزیش، با بایرن مونیخ وارد مذاکره شده و قراردادی را با این باشگاه به امضا رسانده است اما اعلام رسمی این قرارداد دقایقی پیش از سوی باشگاه بایرن انجام شد. 

قرارداد این ستاره اتریشی با بایرن چهارساله است و به این ترتیب او حداقل تا پایان سال 2027 در آلیانز آرنا به میدان خواهد رفت. 

1884868

لایمر پس از امضای قراردادش با بایرن به سایت این باشگاه گفت: «این رؤیایی است که برای من به حقیقت تبدیل شده است. بایرن یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیاست و من با تمام وجود برای این باشگاه و هوادارانش بازی خواهم کرد. بایرن همیشه بالاترین اهداف را داشته و من هم همیشه همین‌طور بوده‌ام. من در حال حاضر در جایگاه درستی قرار دارم.
من هرگز توان باختن ندارم. همیشه چه در زمین بازی و چه در هر جای دیگری با تمام وجودم تلاش می‌کنم. از زمانی که بچه کوچکی بودم همین شکلی بودم. در هر بازی و در هر تمرین همیشه صددرصد توان من را می‌بینید. این چیزی است که باید از من انتظار داشته باشید.»

دیدگاه‌ها