کد خبر : 1942909 | 19 خرداد 1402 ساعت 14:56 | 89.9K بازدید | 14 دیدگاه

بالوتلی از سوییس هم می‌رود

از الکل تا مشت: یک پایان تلخ دیگر در انتظار ستاره!

مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا با سقوط سیون به دسته پایین‌تر از تیم جدا خواهد شد.

از الکل تا مشت: یک پایان تلخ دیگر در انتظار ستاره!

به گزارش "ورزش سه"، مدت‌هاست که می‌دانیم ماریو بالوتلی، با وجود تمام استعدادش، بیشتر به خاطر افراط و تفریط‌ها و قسمت‌های ناگوار خارج از زمین برجسته می‌شود تا کیفیتی که در زمین ارائه می‌دهد و این اتفاق بار دیگر برای او این بار در سوییس رخ داده و شاهد جدایی ستاره سابق تیم ملی ایتالیا از سیون خواهیم بود.

این ملی‌پوش سابق ایتالیایی در لیگ 1 سوئیس در 19 بازی تنها 6 گل به ثمر رساند. طبق اخبار روزنامه "Blick"، فصل برای او پر از جنون بود، زیرا صحبت از او درست در پیش فصل و در دوران آماده سازی تیم در اردوی اسپانیا آغاز شد، جایی که این بازیکن 32 ساله یک مهمانی را در اتاق هتل خود ترتیب داد که تا ساعات اولیه صبح ادامه داشت و مربی وقت، فابیو سلستینی، در هنگام دیدن این بازیکن، او را در حالت غیرعادی با چندین نفر از اعضای تیم مشاهده کرد.

در ماه فوریه، بالوتلی پس از دیر رسیدن برای یک جلسه تمرینی پس از اینکه مقامات گواهینامه رانندگی او را به دلایل نامعلومی ضبط کردند، توسط مدیران سیون تعلیق شد، که باعث شد بازیکن ایتالیایی مجبور به استخدام یک راننده خصوصی شود. فقط یک هفته بعد، بارتلمی کنستانتین، مدیر ورزشی باشگاه، بالوتلی را به جشن‌های کارناوال برد. هرچند آنها سعی کردند مورد توجه قرار نگیرند، اما در بین جشن‌ها، کسانی بودند که این فوروارد را شناختند و از او عکس گرفتند که منجر به رد و بدل شدن توهین و پرخاشگری شد. در این بین سرمربی سعی کرد از بالوتلی محافظت کند که به طور تصادفی او نیز مورد نوازش مشت سوپرماریو قرار گرفت.

در نهایت، "خامه روی کیک" اخیراً در 13 می اتفاق افتاد، زمانی که سیون در دیدار برابر سروت با نتیجه 5-0 شکست خورد و بالوتلی به دلیل بد بودن نتیجه و ناامیدی از بازگشت به بازی، از ورود به زمین برای نیمه دوم خودداری کرد تا به این ترتیب پرونده این بازیکن در فوتبال سوییس بسته شود.

دیدگاه‌ها