کد خبر : 1942919 | 19 خرداد 1402 ساعت 15:25 | 54.1K بازدید | 16 دیدگاه

رسمی: بازگشت ستاره لیورپول به بوندس‌لیگا

نبی کیتا با پایان قراردادش با لیورپول به عنوان بازیکن آزاد به باشگاه وردربرمن آلمان پیوست.

رسمی: بازگشت ستاره لیورپول به بوندس‌لیگا

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن اهل گینه در تابستان 2018 در ازای 60 میلیون یورو از لایپزیش به لیورپول پیوست و بعد از پنج فصل، 129 بازی و 11 گل زده دوباره به آلمان برگشت. کیتا با قرمزها قهرمان لیگ برتر، لیگ قهرمانان، جام جهانی باشگاه‌ها، جام حذفی، جام اتحادیه و کامیونیتی شیلد شد.

آخرین بازی کیتا برای لیورپول در ماه فوریه بود و از آن زمان به بعد در فهرست تیم قرار نداشت. البته دوران حضور او در آنفیلد همیشه تحت الشعاع مصدومیت‌هایش قرار داشت و او نتوانست آنچنان که باید، در تیم بدرخشد.

حالا این بازیکن 28 ساله به بوندس‌لیگا برگشته، جایی که به خوبی با آن آشنا است. او در دوران بازی‌اش در لایپزیش 71 بار برای این تیم به میدان رفت، 17 گل زد و 15 پاس گل فرستاد.

برمن فصل قبل در لیگ آلمان سیزدهم شد و سه امتیاز بالاتر از منطقه سقوط ایستاد. گفته می‌شود قرارداد کیتا با این باشگاه سه ساله است. کلمن فریتز، مدیر فوتبال برمن گفت: «خیلی خوشحال هستیم که نبی با وجود چند پیشنهاد دیگر، ما را انتخاب کرد. با قابلیت‌های او، مهره فوق‌العاده‌ای برای تیم خواهد بود.»

کیتا هم گفت: «واقعا منتظر شروع نقش جدیدم در برمن هستم. گفتگو با آن‌هایی که در باشگاه هستند، محیط تیم و برنامه‌های فنی وردر من را قانع کرد به این تیم ملحق شوم. مربی هم به من حس خوبی داد و نشان داد که می‌توانم به تیم کمک کنم.»

1884937

دیدگاه‌ها