کد خبر : 1943349 | 21 خرداد 1402 ساعت 09:00 | 71.6K بازدید | 9 دیدگاه

دردسرهای مهاجم برزیلی سرخ‌ها برای لیگ بیست و سوم

بازسازی خط آتش پرسپولیس: بیش از دو میلیون دلار!

در شرایطی که مهاجم برزیلی پرسپولیس انتظارات را برآورده نکرده، پایان همکاری با وی نیز دردسر ارزی بزرگی علیه این تیم به جا خواهد گذاشت.

بازسازی خط آتش پرسپولیس: بیش از دو میلیون دلار!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی یورگن لوکادیا که در نیم فصل ابتدایی توانسته بود نمایش درخشانی در خط حمله این تیم به شکلی عجیب از این تیم جدا شد تا آنها با دردسر بزرگی مواجه شوند. در ادامه و از میان گزینه‌هایی که به پرسپولیس لینک شده بودند، این تیم با نظر کادرفنی با لئاندرو پریرا به توافق دست یافت و او را با قراردادی یک و نیم ساله به خدمت گرفت.

هرچند آمار گلزنی این مهاجم شاغل در لیگ ژاپن چیزی نبود که امیدواری زیادی را شکل دهد اما پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند با این مهاجم برزیلی به خواسته خود دست یابند. اما در نهایت آمار گلزنی و نمایش کیفی او به شکلی نبود که فصل را با آماری قابل توجه به پایان دهد و غالبا به عنوان نیمکت‌نشین کار را دنبال کرد و آمادگی عیسی آل کثیر و شرایط مناسبی که مهدی عبدی دنبال کرد در کنار بازگشت وحید امیری به فاز تهاجمی باعث شد تا او با کمترین فرصت ممکن بازی‌ها را ادامه دهد.

اکنون برای آغاز فصل جدید و در شرایطی که بحث زیادی درباره آینده نیمکت و مدیریت سرخ‌ها شکل گرفته، یکی از موضوعات این تیم در خصوص نحوه ادامه همکاری با مهاجم برزیلی‌شان است. هرچند قانون مربوط به پرداخت ریالی به بازیکنان خارجی نیز یکی از چالش‌های فصل جدید تبدیل شده است اما باید دید پرسپولیس چه تصمیمی برای لئاندرو پریرا خواهد داشت.

1872018

پریرا علیرغم نمایش ناامیدکننده‌ای که طی نیم فصل داشته، برای فصل دوم حضورش در این تیم با قراردادی بیش از 1 میلیون دلار با سرخ‌ها باید کار را دنبال کند. موضوعی که در زمان عقد قرارداد به نظر می‌رسید به واسطه نگرانی این تیم برای خط هجومی یک اقدام شتاب زده محسوب می‌شد. هرچند نمی‌توان به صورت قطعی برای فصل جدید او پیش‌‍بینی خاصی داشت و شاید این بازیکن در صورت ادامه همکاری با پرسپولیس برای لیگ بیست و سوم، اتفاقی ویژه را رقم بزند.

با این حال موضوع مربوط به پایان همکاری با لئاندرو پریرا یکی از اقداماتی است که از سوی مدیران تیم مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و با پیش‌بینی آنها همراه شده است. موضوعی که البته با خروجی خوشایندی همراه نبوده و این مهاجم برزیلی که اکنون برای تعطیلات راهی کشورش شده و توافقی در زمان خروجش صورت نگرفته، در صورتی که با تصمیم پرسپولیس مبنی بر قطع همکاری مواجه شود، قادر خواهد بود مبلغی حدود 700هزار دلار را دریافت کند.

این توافق در زمان پنجره زمستانی با این بازیکن صورت گرفته است و شاید اگر در پایان فصل و پیش از خروج او از تهران (در صورت تصمیم قطعی برای قطع همکاری) با جلسه مسالمت آمیز طرفین همراه می‌شد، خروجی بهتری داشت و هزینه‌ای کمتر از 700هزار دلار برای این باشگاه در پی داشت.

1853245

موضوع مهم اما این است که پرسپولیس در صورت توافق برای قطع همکاری با این مهاجم برزیلی و توافق روی عدد 700هزار دلاری، بخش دیگری را نیز باید برای بودجه جذب مهاجم خارجی جدیدش در نظر بگیرد که این موضوع می‌تواند چالش بزرگتری برای آنها باشد.

پرسپولیس در حال حاضر و با پایان همکاری با شیخ دیاباته، عیسی آل کثیر را هم به صورت قطعی در اختیار ندارد و قرارداد این مهاجم جنوبی نیز به پایان رسیده است تا تنها مهدی عبدی و وحید امیری را به صورتی قطعی در کنار لئاندرو پریرا در خط حمله خود در اختیار داشته باشد. هرچند به نظر می‌رسد توافق همکاری دوباره با عیسی آل کثیر به واسطه علاقه شخصی این مهاجم جنوبی به پیراهن پرسپولیس چندان سخت نباشد اما آنها قطعا برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و حتی لیگ برتر نیازمند تقویت ویژه‌ای در خط حمله خود خواهند بود.

باید دید مدیران پرسپولیس چه برنامه‌ای برای بخش تهاجمی خود و توافق با لئاندرو پریرا خواهند داشت تا بخش اعظم بودجه خود را بی جهت خرج نکرده و با دردسر مواجه نشوند.

دیدگاه‌ها