کد خبر : 1943411 | 21 خرداد 1402 ساعت 12:50 | 25.2K بازدید | 2 دیدگاه

با وجود شکست در فینال: سود هنگفت اینتر در اروپا

اینتر توانست با حضور در فینال لیگ قهرمانان و کسب مقام نایب قهرمانی سود هنگفتی را به دست آورد.

با وجود شکست در فینال: سود هنگفت اینتر در اروپا

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته با یک گل برابر منچسترسیتی شکست خورد تا لیگ قهرمانان برای این تیم به تلخی به پایان برسد. 

آنها بازی خوبی را در این دیدار به نمایش گذاشتند و با سرفرازی زمین را ترک کردند اما شاید لبخند بیشتر از هر کس بر صورت استیون ژانگ نمایان بود، چرا که به خوبی از سود حاصل از این بازی برای باشگاهش اطلاع داشت. 

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که یوفا مبلغ 100 میلیون یورو پاداش به اینتر پرداخت کرده است. این جدای از 40 میلیون یورویی است که آنها توانستند در شش دیداری که در خانه برگزار کردند به دست بیاورند. 

1873997

همچنین باید مبلغ پرداخت شده از سوی حامی مالی این باشگاه که تنها برای دیدار فینال لیگ قهرمانان برابر سیتی به آنها چهار میلیون یورو پرداخت کرد را هم در نظر گرفت. 

آنها پس از ضرر 140 میلیون یورویی در فصل 22-2021 حالا موفق شده‌اند 400 میلیون یورو در یک فصل درآمد داشته باشند که برای اولین بار در تاریخ این باشگاه رقم خورده و با این که هنوز 70 تا 80 میلیون یورو بدهی در حساب مالی دیده می‌شود اما این پیشرفت قابل مقایسه با اتفاقات چند سال اخیر نیست. 

با این حال، آنها همچنان باید دستمزدهای پرداختی را کاهش دهد و هزینه‌های فعلی را کم کنند که احتمالا با فروش چند بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام خواهد شد.

دیدگاه‌ها