کد خبر : 1943397 | 21 خرداد 1402 ساعت 11:35 | 32.3K بازدید | 4 دیدگاه

ویرانی لائوتارو: اونانا به کمک ستاره اینتر رفت

لائوتارو مارتینز، ستاره اینتر، پس از باخت این تیم در فینال لیگ قهرمانان به شدت ناراحت بود و آندره اونانا سعی کرد او را آرام کند.

ویرانی لائوتارو: اونانا به کمک ستاره اینتر رفت

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا به عنوان یکی از بزرگترین مربیان تاریخ فوتبال پس از پایان فینال شب گذشته جمله بسیار جالبی را مطرح کرد و گفت:« این مانند دو روی سکه بود. ممکن بود ما شکست بخوریم.»

اگر اینتر پیروز می‌شد، شاید شرایط بسیار متفاوت بود و شاید حتی کسی نمی‌توانست ادعا کند که آنها شایستگی این قهرمانی را نداشتند. با این حال، اشتباهاتی رخ داد که بخشی از این بازی بود. 

شاید بزرگترین اشتباهی که در بازی شب گذشته رخ داد، در دقیقه 59 و زمانی بود که این دیدار هنوز با نتیجه 0-0 دنبال می‌شد. مانوئل آکانجی اشتباهی باورنکردنی داشت و نتوانست پاس رو به عقب برناردو سیلوا را کنترل کند. 

او فکر کرد که شاید ادرسون از پشت سر به کمکش بیاید و توپ را مهار کند اما او هم در دروازه مانده بود و همین باعث شد که مارتینز توپ را به دست آورد و سعی کند دروازه سیتی را باز کند. او ضربه‌ای را از همان زاویه زد که در نهایت به گل تبدیل نشد. 

1885799

این ستاره آرژانتینی باید توپ را پاس می‌داد چون روملو لوکاکو در موقعیت خوبی در میانه محوطه جریمه قرار داشت و حتی بروزوویچ هم بدون یار در فاصله دورتر ایستاده بود و می‌توانست آن را وارد دروازه کند. 

این اشتباهی بود که بسیار گران تمام شد و در نهایت سیتی تنها 10 دقیقه بعد توانست به واسطه رودری به گل پیروزی دست پیدا کند تا خودخواهی لائوتارو بیش از پیش به چشم بیاید. حتی گواردیولا هم روی آن صحنه کنار زمین زانو زد و فکر کرد شاید سرنوشت بازی تغییر کرده باشد. 

لائوتارو بیشتر از هر کس دیگری از این اتفاق ناراحت بود. او پس از پایان بازی غمگین‌ترین بازیکن اینتر بود و می‌دانست که فرصت بزرگی را از دست داده که باعث شده تیمش نتواند جام قهرمانی را با خود به خانه ببرد. 

1885918

این بازیکن به شدت اشک می‌ریخت و آندره اونانا به سمت او رفت تا آرامش کند. این دروازه‌بان کامرونی با او صحبت کرد و حتی دستکش‌هایش را روی زمین انداخت تا تمام توجه مارتینز را به خودش جلب کند. 

او توضیح داد که اگر اینتر توانسته به فینال برسد، بخش مهمی از آن به دلیل درخشش لائوتارو و عملکرد خوب او بوده است. سر هم تیمی‌اش را در آغوش گرفت و گفت که اشتباه بخشی از فوتبال است. هر کسی ممکن است اشتباه کند و باید دوباره از جا برخاست و ادامه داد.

دیدگاه‌ها