کد خبر : 1943446 | 21 خرداد 1402 ساعت 14:23 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات زیادی در هیئت مدیره نخواهیم داشت؛

شهریاری: پرسپولیس بدهکاری است که طلب زیادی دارد!

حسین شهریاری می‌گوید تغییرات زیادی در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس رخ نخواهد داد.

شهریاری: پرسپولیس بدهکاری است که طلب زیادی دارد!

به گزارش ورزش سه، حسین شهریاری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، پیش از برگزاری مجمع این باشگاه اظهار داشت:روالی بین وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی وجود داشت و با یکدیگر هماهنگ بودند. امروز هم مجمع است و انشاالله که خیر باشد.

او درباره تغییراتی که در باشگاه پرسپولیس رخ خواهد داد، گفت: الان باید در مجمع بشنویم و ببینیم چه خبر است.

شهریاری در واکنش به اینکه با توجه به عملکرد پرسپولیس، نیازی به تغییر در این باشگاه نیست، عنوان کرد: ما قبلا هم در این باره صحبت کرده‌ایم؛ باشگاه خیلی خوب و بدون حاشیه کار کرد و هیئت مدیره، مدیرعامل و کادرفنی سعی کردند بدون حاشیه کار کنند و در‌ نتیجه این همدلی، این اتفاقات رخ داد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس افزود: در هر صورت تصمیمی که در‌ مجامع گرفته می‌شود، قابل احترام است اما اصل مطلب این است که از هر بیننده و کارشناسی سوال کنید می‌گوید در پرسپولیس نمی‌تواند تغییرات زیادی اتفاق بیافتد.

او در پایان درباره مشکلات مالی این باشگاه و تاثیر آن بر روی مسائلی از جمله بدهی‌ها، پرداختی‌ها و نقل و انتقالات گفت: طبیعتا مشکلات تیمی که قهرمان می‌شود، زیادتر خواهد شد و از طرفی هم تا به حال ۸۵ درصد پرداختی داشته‌ایم. قطعا جمع می‌شود و بدهی نمی‌ماند. پرسپولیس همانطور که بدهکار است، از مجامع بین‌المللی و AFC و فیفا طلبکار است و پول‌های انباشته‌ای هم دارد که انشالله با تلاش سیستم و عملکرد خوب آقای درویش اتفاقات خوبی رقم می‌خورد.

دیدگاه‌ها