کد خبر : 1943690 | 22 خرداد 1402 ساعت 15:29 | 44.8K بازدید | 5 دیدگاه

درخشانی در آستانه انتقال به اوساسونا؛

آخرین لژیونر ایرانی: درخشانی به اوساسونا می‌رود

فوتسالیست ایرانی فصل گذشته گیتی‌پسند به توافق نهایی با اوساسونا دست یافت.

آخرین لژیونر ایرانی: درخشانی به اوساسونا می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های فوتسال لیگا ناسیونال اسپانیا در فصل اخیر حسین طیبی، مسلم اولادقباد و سعید احمدعباسی را به‌عنوان لژیونرهای ایرانی در دل خود جای داده بود، اما در فصل آینده دو بازیکن ایرانی دیگر به طور قطعی به این جمع اضافه می‌شوند تا فوتسالیست‌های ملی‌پوش در سطح اول اروپا به میدان بروند.

پس از نمایش درخشانی که حسین طیبی در پالما داشت و سپس مسلم اولادقباد به این تیم اضافه شد و سعید احمدعباسی نیز به والدپنیاس اسپانیا پیوست، برای فصل ۲۴-۲۰۲۳ نیز دو ملی‌پوش دیگر فوتسال ایران در رقابت‌های لیگا ناسیونال به میدان خواهند رفت.

اخیرا سالار آقاپور، ستاره جوان تیم ملی فوتسال که در فصل اخیر نقش مهمی در قهرمانی مس سونگون داشت، با پالما قرارداد امضاء کرد و گفته می‌شود به زودی هم محمدحسین درخشانی راه او را در پیش می‌گیرد و به اسپانیا می‌رود.

محمدحسین درخشانی هم که از جوانان فوتسالیست ایران محسوب می‌شود و در سالیان گذشته برای تیم ملی به میدان رفته و با حضور وحید شمسایی شانس بازی بیشتری به دست آورده، با باشگاه اوساسونا ماگنا به توافق نهایی رسیده و در آستانه عقد قرارداد است.

درخشانی مذاکرات و توافق نهایی را با باشگاه اوساسونا ماگنا انجام داده و طرفین در همه شرایط به جمع‌بندی با یکدیگر رسیده‌اند، ولی تا این لحظه قراردادی به طور رسمی اعلام نشده و رسانه این باشگاه نیز خبر این انتقال را رسمی نکرده است.

1886462

اوساسونا که در گذشته مسعود شجاعی و جواد نکونام را به‌عنوان ستاره‌های سابق و کاپیتان‌های تیم ملی فوتبال ایران در اختیار داشت و در حضور این دو بازیکن روزهای خوبی سپری کرده بود، حالا قرار است یک فوتسالیست ایرانی هم به خدمت بگیرد.

تیم فوتسال اوساسونا ماگنا در فصل اخیر لیگا ناسیونال اسپانیا در جایگاه چهاردهم قرار گرفت و خوش‌شانس بود که با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم آنتکوئرا به دسته پایین‌تر سقوط نکرد و در سطح اول فوتسال این کشور ماند تا حالا وارد نقل و انتقالات شود و با یک بازیکن ایرانی به توافق برسد.

دیدگاه‌ها