کد خبر : 1944117 | 24 خرداد 1402 ساعت 11:56 | 31.8K بازدید | 10 دیدگاه

انقلاب تابستانی در تورین: یوونتوس شخم می‌خورد!

سران باشگاه یوونتوس به فکر ایجاد تغییرات در اسکواد تیم و همچنین فروش معقول چند ستاره هستند.

انقلاب تابستانی در تورین: یوونتوس شخم می‌خورد!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس خود را برای مواجهه با پنجره نقل و انتقالات تابستانی آماده می‌کند که در آن فروش بازیکن و به دست آوردن نقدینگی و تنظیم ترازنامه، اولویت مردان و مدیران عامل بازار نقل و انتقالات خواهد بود. ساده‌سازی حساب‌ها و پایدار کردن باشگاه به منظور بازگشایی مجدد چرخه خرید، از اهداف این باشگاه در پنجره پیش رو است.

به همین دلیل، مدیر ورزشی تیم به انگلیس رفت تا تلاش کند انتقال دژان کولوسفسکی به تاتنهام را تعریف کند و اسپرز اکنون به دنبال تخفیف 35 میلیونی در مقایسه با بازخرید ثابت است. یووه آماده است تا در این ساعات به پیشنهادات دوشان ولاهوویچ در انگلیس گوش دهد و کف درخواست 80 میلیونی یووه برای این بازیکن، هنوز با پاسخ مثبتی از باشگاه های مطرح جزیره شامل آرسنال، چلسی، تاتنهام و همچنین بایرن مونیخ مواجه نشده اند.

با این حال، باواریایی‌ها می‌توانند به زودی این کار را برای فدریکو کیه‌زا انجام دهند که یووه آن را غیرقابل انتقال نمی‌داند و این موضوع تا حدودی عجیب به نظر می رسد. به خصوص که آرکادیوش میلیک بازخرید نشده است (حتی اگر مذاکره دوباره آغاز شود) و اینکه مویزه کین نیز در میان بازیکنان قابل انتقال است.

1887123

در کناره‌ها باید وضعیت فیلیپ کوستیچ را زیر نظر داشت که مشخص نیست دوست دارد بماند یا جدا شده و در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و به خداحافظی با یوونتوس فکر کند. همچنین باشگاه در تلاش است تا قرارداد آدرین رابیو را تمدید کند زیرا می داند که با این ارقام، قرارداد و مبلغ انتقال، جایگزین مناسبی پیدا نمی کند.

وضعیت برای خوان کوادرادو متفاوت است. تمایلی به تمدید قرارداد او وجود ندارد و او می تواند رایگان از  باشگاه جدا شود. در خط میانی، باشگاه منتظر پیشنهادات برای وستون مک کنی، دنیس زکریا و آرتور است.

گلیسون برمر در مواجهه با یک پیشنهاد مهم می تواند از دفاع خارج شود و ماندگاری لئوناردو بونوچی هنوز مشخص نیست. در بازار، دانیله روگانی، علی‌رغم تایید و گزینه ادامه همکاری مایل به جدایی است و الکس ساندرو نیز می‌تواند جدا شود.

در حالی که وویچک شزنی به دلیل دستمزد بالایش به عنوان یک جدایی احتمالی بین پست‌ها در نظر گرفته می‌شود، هنوز هیچ پیشنهادی برای جذبش ارسال نشده است.

دیدگاه‌ها