کد خبر : 1944396 | 25 خرداد 1402 ساعت 17:20 | 24.1K بازدید | 2 دیدگاه

درخشش یوئلِ آلومینیوم در آفریقا

مهاجم سودانی آلومینیوم روی هر دو گل تیم ملی کشورش مقابل گامبیا نقش داشت.

درخشش یوئلِ آلومینیوم در آفریقا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سودان جنوبی که والنتینو یوئل، مهاجم آلومینیوم اراک را در اختیار دارد، در یکی از دیدارهای هفته پنجم گروه G مرحله مقدماتی جام ملت‌های آفریقا به مصاف تیم گامبیا رفت.

تیم سودان جنوبی که در چهار مسابقه اخیرش فقط سه امتیاز گرفته بود، در دقیقه ۴ دیدار مقابل گامبیا غافلگیر شد و گل اول را دریافت کرد، اما والنتینو یوئل در همان نیمه اول کار را به تساوی کشید و موفق به گلزنی شد.

مهاجم آفریقایی آلومینیوم در دقیقه ۲۱ پاس در عرض آجاک ریاک را با شوت زمینی تبدیل به گل کرد تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک سودان جنوبی و گامبیا پایان پیدا کند، اما در دقیقه ۶۲ دوباره دروازه یاران یوئل باز شد.

1887615

در شرایطی که بازی با شکست سودان جنوبی رو به پایان بود، در دقیقه ۱+۹۰ والنتینو یوئل یک ارسال زیبا از کرنر سمت راست زمین انجام داد که این سانتر را پاتر چول با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا کار به تساوی کشیده شود، اما گامبیا پنج دقیقه بعد و قبل از سوت پایان گل برتری را زد.

تیم سودان جنوبی با وجود درخشش و گل و پاس گل والنتینو یوئل، در نهایت با نتیجه سه بر دو در این مسابقه شکست خورد تا ۳ امتیازی و در قعر جدول گروه G مرحله مقدماتی جام ملت‌های آفریقا بماند و شانس راهیابی به دور نهایی این رقابت‌ها را از دست بدهد.

یوئل در شرایطی برای سودان جنوبی به میدان رفت که سال گذشته به آلومینیوم اراک پیوست و در نقل و انتقالات زمستانی راهی ام‌صلال قطر شده بود ولی مجددا باید به ایرالکو برگردد تا برای آینده‌اش تصمیم‌گیری شود.

1887614

دیدگاه‌ها