کد خبر : 1944617 | 26 خرداد 1402 ساعت 19:32 | 38.9K بازدید | 16 دیدگاه

سیتی تایید کرد: گوندوگان بازیکن آزاد است

ایلکای گوندوگان پس از 7 سال حضور در منچسترسیتی آماده انتقال به بارسلوناست.

سیتی تایید کرد: گوندوگان بازیکن آزاد است

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی تایید کرد قرارداد ایلکای گوندوگان، پایان یافته و با توجه به علاقه شدید بارسلونا، هنوز قرارداد جدیدی با این بازیکن امضا نکرده است.

نام گوندوگان در میان لیستی از بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده منتشر شد. اگرچه ممکن است چنین اتفاقی به این معنی نباشد که هافبک قصد دارد باشگاه را ترک کند، اما نشان دهنده ابهامات موجود در مورد آینده او در ورزشگاه اتحاد است.

این بازیکن پس از قهرمانی منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا در استانبول تایید کرد که هنوز تصمیمی در مورد آینده خود نگرفته است.

این ملی پوش آلمانی از سال 2016 در این باشگاه حضور دارد و اولین خرید پپ گواردیولا پس از پیوستن سرمربی کاتالان به قهرمان انگلیس بود.

1887988

با وجود پیشنهاد تمدید قرارداد برای ادامه بازی در اتحاد برای فصل 2023-24، گوندوگان ممکن است جدا شود و انتقال به بارسلونا محتمل‌ترین مقصد اوست.

این بازیکن 32 ساله به شدت مورد توجه بارسلونا قرار درارد و آن‌ها مایل هستند پس از عدم بازگشت مسی او را به جمع شاگردان ژاوی هرناندز اضافه کنند.

بارسلونا این بازیکن را جایگزین مناسبی برای سرخیو بوسکتس می‎‌داند که پس از 18 سال در پایان فصل اخیر اعلام کرده این تیم را ترک خواهد کرد.

سیتی همچنین اعلام کرده که ترل آگیمانگ و روآن مک‌دونالد و بنجامین مندی هم دیگر قراردادی با این باشگاه ندارند.

دیدگاه‌ها