کد خبر : 1944647 | 26 خرداد 1402 ساعت 21:57 | 52.5K بازدید | 20 دیدگاه

پنجمین گل به قرقیزستان خاص بود؛

پیام پاس گل رامین به آزمون:قوی شدم و برگشتم!

رامین رضاییان و سردار آزمون پس از پشت سر گذاشتن کنایه‌‌ها و تنش‌های قدیمی حالا کنار یکدیگر می‌درخشند.

پیام پاس گل رامین به آزمون:قوی شدم و برگشتم!

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان مهره فیکس تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود اما پس از رفتن کی‌روش، او در زمان اسکوچیچ جایی در تیم ملی پیدا نکرد و در همه سال‌های دوری از تیم ملی به بازگشت به پیراهن شماره ۲۳ ایران باور داشت.

با بازگشت کی‌روش به نیمکت ایران پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ راه ورود رامین رضاییان که حالا در لیگ ایران بازی می‌کرد به تیم ملی باز شد و او بار دیگر ملی‌پوش شد. با دعوت رامین به تیم ملی، علاقه‌مندان به فوتبال در ایران حرف‌های کنایی سردار آزمون راجع به او و رابطه شکراب‌شان را به یاد آوردند.

1888031

در ماجرای کنار گذاشتن اسکوچیچ از تیم ملی در مقطعی دو دستگی میان بازیکنان شکل گرفت و رامین رضاییان نیز از جمله نفراتی بود که موضع خود را اعلام کرد و این اتفاق با واکنش سردار آزمون همراه شد.

سردار با انتقاد شدید از رامین که در آن زمان خیلی وقت بود به اردو دعوت نمی‌شد اما استوری انتقادآمیز گذاشته بود، گفت: "تو باید با خودت رو راست باشی و بدانی که افت کردی. از همه جا بیرونت کردند و باید بجنگی تا به تیم ملی برسی. من زمان کی‌روش که روز آخر از جام جهانی برزیل خط خوردم، با خودم رو راست بودم و گفتم حقم نبود به جام جهانی بروم چون بد بازی کردم و گفتم باید تلاش کنم. با گریه مصاحبه کردم ولی گفتم باید تلاش کنم به این جایگاه برسم. شما هم نمی‌گویم مثل من، اما با خودتان رو راست باشید. اینکه هی از بدنتان عکس بگذارید فایده ندارد. بدوید، اگر مرد هستید، خودتان را نشان بدهید و برای جام جهانی کمک کنید. به شخصه همه کار می‌کنم تا در کنار هر مربی برای تیم ملی کشورم بجنگم."

1888030

این صحبت‌ها موجی از واکنش‌ها را به راه انداخت و البته رامین رضاییان با انتشار استوری در صفحه شخصی خود به نوعی جواب آزمون را داد و نوشت: "هر سخنی جایی دارد و هر نکته مکانی دارد."

رضاییان علی‌رغم اینکه سنش بالاتر رفته بود اما برای هدف خود جنگید و حتی موفق شد در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل ولز گل بزند و نامش را در تاریخ فوتبال ایران ماندگار کند. پیش از جام جهانی زمزمه‌هایی مبنی بر آشتی‌کنان آنها در اردوی تیم ملی مطرح بود اما خبر خاص دیگری در مورد آن حرف‌ها بیرون نیامد تا رامین و سردار مثل گذشته هم‌تیمی باشند و کنار هم بازی کنند.

1888032

رضاییان در این فصل در تیم باشگاهی خود نیز موفق عمل کرد و با ۷ گل و ۷ پاس گل با سپاهان درخشید تا امیر قلعه‌نویی هم او را به تیم ملی فرا بخواند.

رضاییان که در تورنمنت کافا کاپیتانی تیم ملی را هم تجربه کرده، در بازی با قرقیزستان یک پاس گل زیبا به سردار آزمون داد‌. در گل پنجم، احسان حاج‌صفی از میانه زمین توپ بلندی را ارسال کرد که رامین در سمت راست آن را برای گلزنی سردار مهیا کرد و مهاجم گلزن ایران نیز با ضربه‌ای رو پا و سرضرب تور دروازه قرقیزستان را هدف گرفت‌.

1888029

آنطور که از اتفاقات مشهود است، رامین رضاییان که جواب خاصی به حرف‌های تند و کنایی آزمون در آن مقطع نداده بود، انتقادهای او برایش سازنده بوده و پس از افت به عنوان لژیونر، در فوتبال ایران ابتدا با پرسپولیس و سپس در سپاهان احیا شد و برای رسیدن به پیراهن تیم ملی جنگید‌.

رامین پس از کمک به تیم ملی در جام جهانی قطر حالا باز هم در قامت یک مدافع راست سرپنجه ظاهر شده و این بار برای دبل سردار آزمون پاس گلی زیبا مهیا کرد. اتفاقی که گل پنجم ایران را خاص کرد‌.

دیدگاه‌ها