کد خبر : 1944765 | 27 خرداد 1402 ساعت 12:30 | 21.8K بازدید | 3 دیدگاه

مهارت عجیب سرمربی جدید ناپولی: پادشاه مصاحبه‌ها!

رودی گارسیا، سرمربی ناپولی، توانایی جذاب و عجیبی در جلب توجه مدیران و روسای باشگاه‌ها در مصاحبه کاری دارد.

مهارت عجیب سرمربی جدید ناپولی: پادشاه مصاحبه‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، گارسیا دو روز قبل به عنوان سرمربی جدید ناپولی و جانشین لوچانو اسپالتی انتخاب شد تا دوران جدیدی را در زندگی حرفه‌ای خودش آغاز کند. 

این مربی فرانسوی در دیداری که با اورلیو دی لورنتیس، رییس باشگاه ناپولی، داشته توانسته مثل همیشه درخشان ظاهر شود و بار دیگر عادت همیشگی‌اش که استفاده از مهارت فوق العاده‌اش در مصاحبه‌های کاری است را به کار بگیرد. 

در پاییز 2019 و زمانی که المپیک لیون به دنبال جانشینی برای سیلوینیو بود، همه انتظار داشتند که لوران بلان هدایت این تیم را برعهده بگیرد چون او گزینه مورد علاقه مدیران این باشگاه بود. 

1885237

با این حال، گارسیا اطلاعات باورنکردنی و قدرت کار بالایی که داشت را به رخ مدیران این باشگاه از جمله ژرار هولیه و جونینیو که در آن جلسه حضور داشتند کشید و توانست بلان را از سر راه کنار بزند. 

او بدون هیچ شک و تردیدی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد و با این که شرایط مطابق انتظار و خواسته هیچ یک از آن‌ها پیش نرفت اما در زمان انتخابش هیچکس تردیدی به خودش راه نداد. 

او همیشه توانایی بسیاری در وسوسه کردن مدیران باشگاه‌ها داشته است. این مربی سابق لیون حتی در سال 2013 توانسته بود مکس آلگری را هم کنار بزند و به عنوان سرمربی رم انتخاب شود. 

مهارت فردی او و همچنین بلندپروازی قابل توجهی که دارد باعث شده که به صورت جدی به دنبال حضور در لیگ قهرمانان باشد و حالا روی نیمکت ناپولی به این خواسته خواهد رسید.

دیدگاه‌ها