کد خبر : 1944848 | 27 خرداد 1402 ساعت 20:12 | 43.3K بازدید | 6 دیدگاه

شروع شهاب ایران رویایی نشد (عکس)

مهاجم جدید تیم ملی شانس زدن گل در نخستین بازی خود با پیراهن ایران را از دست داد.

شروع شهاب ایران رویایی نشد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در ادامه فرصت دادن به بازیکنان جوان برای انجام نخستین بازی ملی، دیروز در رقابت‌های کافا مقابل قرقیزستان و در حالی که برتری ایران قطعی شده بود، تصمیم گرفت شهاب زاهدی را در دقیقه ۷۵ وارد زمین کند تا این مهاجم لژیونر شانس پوشیدن پیراهن ملی را به دست بیاورد.

زاهدی که فصل خوبی در لیگ برتر مجارستان با انجام ۲۸ بازی و ثبت ۸ گل پشت سر گذاشته بود، در حالی به اردوی تیم ملی اضافه شد که قلعه‌نویی او را به شهریار مغانلو ترجیح داد که این بازیکن توانست از مینی‌کمپ به فرصت نهایی و در ادامه به جمع نفرات ذخیره تیم ملی برابر قرقیزستان برسد.

این مهاجم ۲۷ ساله در حالی دیروز به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد که جنب و جوش زیادی در خط حمله داشت و پرتلاش و جنگنده ظاهر شده بود و استرس زیادی در روند بازی او دیده نمی‌شد که می‌توانست نخستین بازی ملی خود را همراه با گل کند که این اتفاق با بدشانسی برای او نیفتاد.

شهاب زاهدی در دقیقه ۸۳ پشت محوطه جریمه پاس سردار آزمون را دریافت کرد و در حالی که چهار مدافع قرقیزستان نزدیک او بودند، تصمیم گرفت با پای چپ شوت‌زنی کند که ضربه فنی او با اختلاف کم از کنار تیرک عمودی دروازه راهی اوت شد تا نخستین بازی ملی او با اولین گل ملی همراه نشود.

دیدگاه‌ها