کد خبر : 1944850 | 27 خرداد 1402 ساعت 20:14 | 15.8K بازدید | 11 دیدگاه

ایوان پریشیچ

کرواسی چیزی دارد که اسپانیا ندارد: تجربه!

ایوان پریشیچ، ستاره تیم ملی کرواسی، می‌گوید کروات‌ها در فینال لیگ ملت‌های اروپا با استفاده از تجربه بالاترشان اسپانیا را شکست خواهند داد.

کرواسی چیزی دارد که اسپانیا ندارد: تجربه!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی یکشنبه در فینال لیگ ملت‌های اروپا به مصاف اسپانیا می‌رود. کرواسی در سال‌های گذشته در تورنمنت‌های بزرگ فوتبالی درخشان ظاهر شده ولی تا کنون نتوانسته قهرمانی در یک رقابت بزرگ بین‌المللی را به دست بیاورد.

کروات‌ها در جام جهانی 2018 به فینال رسیدند اما نتوانستند جام را به دست بیاورند. آنها در جام جهانی 2022 قطر هم به مدال برنز رقابت‌ها دست یافتند. شاگردان زلاتکو دالیچ حالا امیدوارند از فرصت حضور در فینال لیگ ملت‌های اروپا برای رسیدن به اولین قهرمانی‌شان در یک رقابت بزرگ ملی استفاده کنند.

1888367

ایوان پریشیچ، ستاره کهنه‌کار کرواسی، که تیمش در مرحله نیمه‌نهایی موفق شد هلند را در روتردام شکست دهد و راهی فینال شود درباره بازی روز یکشنبه گفت: "ما مدت‌ها است کنار هم بازی می‌کنیم. کرواسی گروهی از بازیکنان اصلی دارد که سال‌های زیادی است در این تیم حضور دارند و این باعث می‌شود تجربه تیم بسیار بالا باشد."

ستاره کرواسی در ادامه گفت: "اما در سوی دیگر میدان اسپانیا بازیکنان جوان زیادی دارد. ولی نباید فراموش کرد که همین جوان‌ها در باشگاه‌های بزرگ بازی می‌کنند. ولی ما هم تجربه بالا داریم و در دو دوره قبلی جام جهانی نایب‌قهرمان و سوم شده‌ایم. این برای ما امتیاز بزرگی است و به مدد این تجربه می‌توانیم اسپانیایی‌ها را شکست داده و به قهرمانی برسیم."

دیدگاه‌ها