کد خبر : 1944872 | 27 خرداد 1402 ساعت 22:48 | 21.7K بازدید | 8 دیدگاه

اولین دروازه‌بان تاریخ فوتبال بلژیک با 100 بازی ملی

کورتوا در جام جهانی رکورد زد، امشب جایزه گرفت

تیبو کورتوا، دروازه‌بان تیم ملی بلژیک، جایزه 100 بازی ملی برای این تیم را امشب دریافت کرد.

کورتوا در جام جهانی رکورد زد، امشب جایزه گرفت

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا، ملی‌پوش بلژیکی رئال مادرید، پیش از شروع بازی امشب تیم ملی کشورش مقابل اتریش جایزه صدمین بازی ملی خود را دریافت کرد؛ او البته چند ماه پیش در جریان رقابت‌های جام جهانی 2022 به این رکورد رسیده بود.

کورتوا در آخرین بازی دور گروهی جام جهانی قطر (مقابل کرواسی) صدمین بازی ملی خود را انجام داد تا به اولین دروازه‌بان تاریخ فوتبال کشورش تبدیل  شود که تعداد بازی‌های ملی‌اش سه رقمی است.

1888410

بلژیک از صعود به مرحله حذفی جام جهانی بازماند و دو بازی قبلی خود بعد از این جام را نیز خارج از خانه انجام داد تا اهدای جایزه صدمین بازی ملی به کورتوا چند ماه طول بکشد. او بالاخره امشب پیش از بازی با اتریش جایزه خود را دریافت کرد که یک تندیس بود که روی آن عدد 100 دیده می‌شد.

بلژیک در دومین بازی خود در دور انتخابی جام ملت‌های اروپا مقابل اتریش قرار گرفته که با 2 بازی و 2 برد صدرنشین گروه است. دروازه‌بان رئال مادرید که همراه با همسرش جایزه خود را دریافت کرد در بازی امشب درون دروازه بلژیک حضور دارد و امیدوار است با بسته نگه داشتن دروازه و کمک به پیروزی تیمش شرایط را برای حضور در یک یوروی دیگر فراهم کند.

دیدگاه‌ها