کد خبر : 1945197 | 29 خرداد 1402 ساعت 11:44 | 46.5K بازدید | 31 دیدگاه

دعوا بر سر بازوبند کاپیتانی: کورتوا قهر کرد

تیبو کورتوا، دروازه‌بان تیم ملی بلژیک، از این که به عنوان کاپیتان این تیم انتخاب نشده ناراحت شده و اردوی این تیم را ترک کرده است.

دعوا بر سر بازوبند کاپیتانی: کورتوا قهر کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک شنبه شب در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 به مصاف تیم ملی اتریش رفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد.

کوین دی بروینه در این بازی حضور نداشت و به همین دلیل انتخاب کاپیتان بر عهده دومنیکو تدسکو قرار داشت و بسیاری انتظار داشتند که او کورتوا را به عنوان کاپیتان انتخاب کند. 

اما این اتفاق رخ نداد و این مربی آلمانی تصمیم گرفت که بازوبند کاپیتانی را به روملو لوکاکو بسپارد تا این مهاجم وظیفه هدایت دیگر بازیکنان این تیم در زمین را برعهده داشته باشد. 

1888410

حالا HLN Sport خبر داده که این تصمیم به هیچ وجه به مذاق کورتوا خوش نیامده و باعث شده که او از ادامه حضور در اردوی تیم ملی کشورش منصرف شود. 

این ستاره رئال مادرید انتظار داشت که تدسکو او را به عنوان کاپیتان در غیاب دی بروینه در بازی برابر اتریش انتخاب کند و وقتی این اتفاق رخ نداده، تصمیم گرفته که به همراه تیم ملی بلژیک سفر نکند و به این ترتیب در بازی برابر استونی غایب خواهد بود. 

دیدگاه‌ها