کد خبر : 1944891 | 28 خرداد 1402 ساعت 04:00 | 31K بازدید | 3 دیدگاه

امتیاز شاهین بوشهر به فروش می‌رسد

تیم ریشه‌دار فوتبال در لیگ دو هم خواهان ندارد!

مالک باشگاه شاهین از فروش امتیاز این تیم در لیگ دسته دوم کشور به دلیل مشکلات اقتصادی و عدم حمایت مالی از سوی مسئولان استانی خبر داد.

تیم ریشه‌دار فوتبال در لیگ دو هم خواهان ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شاهین تنها نماینده استان بوشهر در لیگ دسته دوم کشور در فصل گذشته با تمام مشکلات مالی که دست و پنجه نرم کرد با جوانان بومی خود دست به کار بزرگی زد و سهمیه استان بوشهر را در لیگ دسته دوم کشور حفظ کرد.

اما مدیران این باشگاه از عدم حمایت و وعده‌های بی‌عمل مسئولان استان گلایه شدید دارند تا جایی که در فصل جدید به دلیل مشکلات اقتصادی و عدم تیم‌داری شخصی قصد دارند امتیاز این باشگاه در لیگ دسته دوم کشور به فروش بگذارند.

در این خصوص مدیر عامل باشگاه شاهین با ارسال نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال خواستار فروش امتیاز باشگاه به دلیل عدم حمایت از سوی مسئولان شده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که یکی از استان‌های مجاور خواهان خرید امتیاز این باشگاه پرهوادار فوتبال بوشهر است و باید منتظر ماند که مسئولان استان به قول خود در خصوص جذب اسپانسر برای این باشگاه عمل خواهند کرد یا اینکه این باشگاه نیز مثل شاهین بندرعامری واگذار خواهد شد.

گفتنی است؛ شاهین بوشهر از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران محسوب می‌شود که سابقه حضور در لیگ برتر را نیز دارد. تیم دوست‌داشتنی جنوب همواره درگیر مشکلات مالی بوده و حالا در لیگ دسته دوم نیز با اتفاقات عجیبی روبه‌رو است.

دیدگاه‌ها