کد خبر : 1945011 | 28 خرداد 1402 ساعت 14:34 | 50.9K بازدید | 3 دیدگاه

گزینه‌های جذاب نقل و انتقالات در یک قاب

دو لژیونر فصل گذشته فوتبال ایران و بازیکن پرسپولیس دور هم جمع شدند.

گزینه‌های جذاب نقل و انتقالات در یک قاب

به گزارش "ورزش سه"، بازار نقل و انتقالات تابستانی هنوز داغ نشده و جابه‌جایی مهمی در فوتبال ایران اتفاق نیفتاده، اما بازگشت برخی لژیونرها و جدایی بازیکنان استقلال، پرسپولیس و سپاهان و حضورشان در دیگر تیم‌های مدعی می‌تواند تبدیل به مهم‌ترین اخبار فوتبال در تابستان شود که در این بین سرنوشت بازیکنانی مثل مهرداد محمدی، شجاع خلیل‌زاده و سیامک نعمتی نیز برای هواداران اهمیت دارد.

مهرداد محمدی و شجاع خلیل‌زاده پس از سپری کردن فصل اخیر در لیگ ستارگان و نمایش خوبی که در السیلیه و الاهلی داشتند، گفته می‌شود مورد توجه باشگاه‌های ایرانی قرار گرفتند و بعید نیست به ایران برگردند.

این دو لژیونر فوتبال ایران که اردوی تیم ملی را بنابر دلایل مختلف(عدم دعوت و مصدومیت) از دست داده‌اند، دیروز در یک جمع در کنار سیامک نعمتی، بازیکن پرسپولیس و حمیدرضا طاهرخانی، بازیکن خیبر خرم‌آباد دیده شدند.

مهرداد محمدی فصل درخشانی در لیگ ستارگان قطر سپری کرد و ۹ گل به ثمر رساند، اما بازهم به تیم ملی دعوت نشد که همین مسئله شاید موجب شود یک انتقال بهتر داشته باشد و با جدایی از السیلیه در فوتبال قطر کارش را دنبال کند یا به ایران برگردد و بیشتر مورد توجه سرمربی تیم ایران قرار بگیرد.

از سوی دیگر شجاع خلیل‌زاده نیز احتمالا از الاهلی قطر جدا شود و دوباره به ایران برگردد که سرنوشت آینده او نیز برای فوتبالی‌ها اهمیت دارد و جابه‌جایی او می‌تواند یک بمب نقل و انتقالاتی شود؛ مثل سیامک نعمتی که بحث جدایی او نیز از پرسپولیس مطرح است.

دیدگاه‌ها