کد خبر : 1945313 | 29 خرداد 1402 ساعت 20:24 | 54.3K بازدید | 21 دیدگاه

اینیستای منچستر روی دیوار جاودانه شد (عکس)

تصویر فیل فودن، ستاره جوان منچسترسیتی، توسط یک گروه هنری مشهور که پیش از این دیوارنگاره‌هایی از لیونل مسی، دیه‌گو مارادونا و محمد صلاح را خلق کرده بودند بر دیوارهای این شهر نقش بست.

اینیستای منچستر روی دیوار جاودانه شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گروه هنری منچستر میورالز با خلق دیوارنگاره‌هایی از بزرگان تاریخ فوتبال از جمله دیه‌گو مارادونا، لیونل مسی، کریستیانو رونالدو، یورگن کلوپ، هری کین و محمد صلاح بر روی دیوارهای شهر منچستر معروف شده امروز از دیوارنگاره جدیدش رونمایی کرد: دیوارنگاره‌ای با تصویر فیل فودن.

ستاره جوان منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس فصل گذشته مثل سال‌های قبل در ترکیب اصلی تیم پپ گواردیولا قرار نمی‌گرفت اما او هر زمان که وارد میدان شد درخشان بازی کرد و شکی نیست که او در برنامه‌های بلندمدت پپ برای منچسترسیتی جایگاه مهمی دارد.

فیل فودن در شهر منچستر بازیکن محبوبی است و در این شهر از او با عنوان "اینیستای منچستر" یاد می‌شود. فودن با منچسترسیتی تا سال 2027 قرارداد دارد و هواداران فوتبال در این شهر تا چند سال آینده از نزدیک شاهد درخشش او خواهند بود.

1889149

فودن محصول آکادمی منچسترسیتی است و در حال حاضر به عنوان بازیکنی 23 ساله به میدان می‌رود. تصویر فیل فودن امروز توسط گروه منچستر میورالز بر روی دیواری در این شهر در منطقه استاک‌پورت نقش بست و در کنار تصویر او عبارت "هیچ جا خانه خود آدم نمی‌شود" دیده می‌شود. 

دیدگاه‌ها