کد خبر : 1945377 | 30 خرداد 1402 ساعت 09:40 | 33K بازدید | 21 دیدگاه

انصراف رئال: پرونده جذب کاپیتان انگلیس بسته شد

رئال مادرید از جذب هری کین، ستاره انگلیس تاتنهام، پشیمان شده و قصد ندارد پیشنهادی رسمی برای او ارائه کند.

انصراف رئال: پرونده جذب کاپیتان انگلیس بسته شد

به گزارش "ورزش سه"، انتظار می‌رفت که رئال مادرید تابستان شلوغی در پیش داشته باشد و بازیکنان بزرگی را برای تقویت تیمش به خدمت بگیرد. 

جدایی بازیکنانی چون کریم بنزما، مارکو آسنسیو و ادن هازارد باعث شده بود که بسیاری در انتظار خریدهای قابل توجه از سوی مدیران این باشگاه باشند و رسانه‌های اسپانیایی هم ادعاهای مشابهی را مطرح می‌کردند. 

اصلی‌ترین گزینه مطرح شده در چند هفته اخیر، هری کین بود که گفته می‌شد رئال او را برای پر کردن جای ستاره سابق فرانسوی‌ای نیاز دارد و آماده است تا مذاکرات را با دنیل لوی، مدیر تاتنهام، آغاز کند. 

1887318

این مهاجم انگلیسی مشتریان زیادی در بین باشگاه‌های بزرگ اروپایی دارد و نامش در فهرست خرید منچستریونایتد و بایرن مونیخ هم دیده می‌شود. 

فلورنتینو پرز دو روز قبل گفته بود که خریدهای رئال با جذب خوسلو به پایان رسیده و حالا روزنامه مارکا تاکید کرده که این باشگاه از خرید کین منصرف شده و دیگری تمایلی برای شروع مذاکره یا ارائه پیشنهاد رسمی برای او ندارد. 

این خبر چندان خوبی برای هواداران رئال که انتظار پنجره نقل و انتقالاتی پر هیاهویی را داشتند نیست و باید دی که آیا رییس این باشگاه بر سر حرفش خواهد ماند یا شرایط به شکل متفاوتی پیش می‌رود.

دیدگاه‌ها