کد خبر : 1945594 | 31 خرداد 1402 ساعت 09:55 | 41.6K بازدید | 8 دیدگاه

ستاره سیتی: از رفتارم در جشن قهرمانی پشیمان نیستم

جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید جشن قهرمانی سه‌گانه شاید دیگر تکرار نشود و به همین دلیل او از رفتارهایش پشیمان نیست.

ستاره سیتی: از رفتارم در جشن قهرمانی پشیمان نیستم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی موفق شد عنوان قهرمانی لیگ برتر، جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا در فصل 23-2022 را از آن خود کند. 

این تیم تحت هدایت پپ گواردیولا توانست رکوردی که سالیان طولانی تنها در اختیار منچستریونایتد بود را بشکند و حالا به دومین تیم انگلیسی تبدیل شود که توانسته صاحب سه‌گانه جذاب فوتبال اروپا شود. 

گریلیش یکی از بازیکنانی بود که به این تیم در رسیدن به این افتخار کمک کرد و در جشن قهرمانی سیتی سر از پا نمی‌شناخت. او به شوخی با دیگر بازیکنان این تیم مشغول بود، مدام با جام قهرمانی ژست می‌گرفت و از خوشحالی فریاد می‌زد. 

1886651

او در گفتگو با دیلی میل درباره این اتفاقات اظهار داشت: «من می‌دانم که چه کار کرده‌ام اما اخلاقم همین طور است. معمولا در مهمانی و شادی این رفتارها را دارم. بنابراین در این جشن سعی کردم لذت ببرم و فقط هم من نبودم.

البته این رفتارها همیشگی نیست اما ما فاتح سه‌گانه شده بودیم و این اتفاقی است که شاید دیگر هرگز رخ ندهد. می‌توانم شواهدی به شما نشان بدهم که دیگر بازیکنان هم به اندازه من دیوانه شده بودند و کارهای عجیبی کردند. 

همه ما سعی کردیم از این شرایط لذت ببریم. من بهترین و موفق‌ترین فصل دوران فوتبالم را سپری کردم. امسال تقریبا نزدیک به 12 ماه بازی کردم. در جام جهانی حضور داشتم و سه جام بردم، پس چرا نباید از این وضعیت لذت ببرم؟ این بهترین آخرین هفته زندگی‌ام بود.»

دیدگاه‌ها