کد خبر : 1945707 | 31 خرداد 1402 ساعت 16:08 | 59.7K بازدید | 18 دیدگاه

پاریس دلیل حضور گوهری در باشگاه پرسپولیس

گلر پرسپولیس امروز با حضور در باشگاه باعث شد تا شایعات زیادی حول نام خود داشته باشد.

پاریس دلیل حضور گوهری در باشگاه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری دروازه‌بان پرسپولیس که در فضای مجازی خصوصا شایعات زیادی حول نام وی و احتمال جدایی‌اش از این تیم شکل گرفته، امروز در باشگاه حضور یافت تا به شایعات دامن بزند.

این در حالیست که موضوع حضور او در باشگاه پرسپولیس ربطی به اتفاقات و اخبار اخیر نداشته و او به دلیل شخصی به ملاقات مدیران تیم رفته بود.

احمد گوهری که در فصل منتهی به قهرمانی سرخ‌ها فرصت چندانی برای خودنمایی در ترکیب این تیم به واسطه حضور علیرضا بیرانوند نداشت، اما شاید مهم‌ترین حضور او در ترکیب به زمانی برگردد که بیرانوند در دیدار با آلومینیوم از زمین اخراج شده و تیم 10 نفره شده بود. گوهری در این بازی توانست یکی از بهترین واکنش‌های خود را نیز در این جدال در دقیقه 80 و در شرایطی که پرسپولیس با یک یار کمتر مقابل حریف حاضر بود، به جا بگذارد و توانست با مهار ضربه محمدرضا آزادی تیمش را برای کسب امتیاز این بازی امیدوار نگه دارد. یک امتیازی که در پایان فصل شاید بیشتر از هر زمانی به کار پرسپولیسی‌ها آمد و آنها توانستند قهرمانی را در رقابت با سپاهان از آن خود کنند.

1889851

دروازه‌بان پرسپولیس اما امروز برای حل یک مسئله شخصی در باشگاه حاضر شده بود. با توجه به اعلام ناگهانی شروع تمرینات پرسپولیس برای فصل جدید از 5 تیر ماه، گوهری که نتوانسته بود با یحیی گل محمدی ارتباط بگیرد با حضور در باشگاه درخواست مرخصی کرد. سفر تفریحی او به پاریس فردا فیکس شده و به واسطه شروع تمرینات او با مشکل در این زمینه مواجه شد.

گوهری از مدیران تیم درخواست کرد به واسطه این سفر برای او مرخصی در نظر بگیرند و حضورش در باشگاه ارتباطی به شایعات مربوط به درخواست جدایی‌اش در این مقطع نداشته است.

دیدگاه‌ها