کد خبر : 1945713 | 31 خرداد 1402 ساعت 16:24 | 46.2K بازدید | 14 دیدگاه

الهلال ستاره اتلتیکو را ثروتمند می‌کند

باشگاه الهلال عربستان با اتلتیکو مادرید وارد گفت‌وگو شده تا آلوارو موراتا، ستاره خط حمله این تیم را بخرد.

الهلال ستاره اتلتیکو را ثروتمند می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، الهلال که موفق‌ترین باشگاه تاریخ عربستان است، در بازار نقل و انتقالات به شدت فعال است تا ستاره‌های بزرگی را بخرد. این تیم روبن نِوِس را در ازای 47 میلیون پوند از ولورهمپتون خریده و در حال نهایی کردن خرید کالیدو کولیبالی از چلسی در ازای 20 میلیون پوند است.

حالا این باشگاه عربستانی وارد مذاکره با اتلتیکو مادرید شده تا آلوارو موراتا را که تازگی قهرمان لیگ ملت‌ها شده است، بخرد. الهلال حاضر است حدود 20 میلیون پوند به اتلتیکو بپردازد و سالانه هم حدود 40 میلیون پوند به این مهاجم اسپانیایی دستمزد بپردازد.

این مهاجم 30 ساله که سابقه بازی در چلسی را هم دارد، در طول فصل گذشته 20 گل به ثمر رساند که سه تای آن برای اسپانیا در جام جهانی قطر بود. جذب او موفقیت دیگری برای عربستان خواهد بود که دارد بزرگ‌ترین ستاره‌های دنیای فوتبال را برای بازی به این کشور می‌برد.

تیمی از مذاکره کننده‌های عربستانی در هتلی لوکس در لندن اقامت دارند و در حال مذاکره با ستاره‌های بزرگ برای کشاندن آن‌ها به لیگ این کشور هستند. 
موراتا در طول حرفه‌اش که شامل بازی برای رئال مادرید، یوونتوس، چلسی و اتلتیکو می‌شود، تقریبا تمام جام‌های مهم را برده و می‌تواند خرید مهمی برای الهلال باشد.

1889869

دیدگاه‌ها