کد خبر : 1945727 | 31 خرداد 1402 ساعت 17:08 | 75.3K بازدید | 8 دیدگاه

آگوئرو: مسی باید به تیم من می‌آمد

سرخیو آگوئرو از لیونل مسی خواست در لیگ پادشاهان به تیم او ملحق شود اما اعتراف کرد برنامه کاری دوستش خیلی پیچیده است.

آگوئرو: مسی باید به تیم من می‌آمد

به گزارش "ورزش سه"، لیگ پادشاهان با حضور 12 تیم در بارسلونا برگزار می‌شود و هر تیم هفت بازیکن دارد. سرخیو آگوئرو رئیس یکی از این تیم‌ها است که در قالب لیگ با هم روبرو می‌شوند.

بنیانگذار لیگ پادشاهان جرارد پیکه و یک اینفلوئنسر به نام ایبای یانوس هستند و همین حالا هم ستاره‌های بزرگی مثل رونالدینیو، ایکر کاسیاس و آندره‌آ پیرلو در آن بازی کرده‌اند.

این تورنمنت که هواداران زیادی را هم جلب خود کرده، قوانین خاصی هم دارد؛ برای نمونه از کارت‌های طلایی برخوردار است که به یک تیم اجازه می‌دهد یکی از بازیکنان حریف را برای دو دقیقه از زمین بیرون بفرستد و یا هر گلی که در دو دقیقه اول نیمه دوم زده شود، دو تا حساب می‌شود.

البته فقط بازیکنان بازنشسته در این مسابقات حاضر نیستند و بازیکنان شاغلی مثل خاویر هرناندز، مهاجم مکزیکی هم در تعطیلات‌شان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

1889882

آگوئرو که تیمش در این لیگ در رده هفتم ایستاده، درباره مسی گفت: «درباره این موضوع با هم حرف نزده‌ایم. فکر می‌کنم با برنامه‌ای که او دارد، الان کمی پیچیده باشد ولی امیدوارم او یک روز بتواند برای ما بازی کند.

ستاره‌های زیادی در این لیگ بازی کرده‌اند و تعداد بیش‌تری از آن‌ها می‌خواهند به این‌جا بیایند. چیچاریتو، رونالدینیو، پیرلو، شوچنکو و کاسیاس را دیده‌ایم که برای بعضی از تیم‌ها بازی کرده‌اند.

بازیکنان زیادی برای بازی در تیم من ابراز علاقه کرده‌اند اما با توجه به زمان‌بندی و فاصله، برای خیلی از آن‌ها مقدور نبوده است. الان فقط مسئله پیدا کردن تاریخ مناسب برای آن‌ها مطرح است.»

دیدگاه‌ها