کد خبر : 1945839 | 03 تیر 1402 ساعت 03:00 | 33.7K بازدید | 16 دیدگاه

بهترین فرم کاپیتان آبی در تیم ملی

هافبک استقلال یکی از بهترین نمایش‌های خود در تیم ملی را مقابل ازبکستان داشت.

بهترین فرم کاپیتان آبی در تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد روزبه چشمی در فصل اخیر آنقدر چشمگیر بود که توانست جایگاهش در ترکیب تیم ملی ایران را تثبیت کند و در دو دیدار پایانی تورنمنت کافا مقابل قرقیزستان و ازبکستان در جمع ۱۱ نفر ابتدایی قرار بگیرد تا امیر قلعه‌نویی نشان دهد در کنار لژیونرها و ستاره‌های میانه زمین، روی او حساب ویژه‌تری باز کرده است.

چشمی که زننده گل تاریخی و تماشایی به تیم ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ بود و پس از آن روزهای فوق‌العاده‌ای در استقلال با گلزنی در دربی سپری کرد، با وجود عدم کسب قهرمانی لیگ برتر یا جام حذفی، کیفیت فنی بالایی به نمایش گذاشت که همین اتفاق موجب شد در تیم ملی نیز جای ثابتی پیدا کند.

روزبه پس از تجربه یک حضور ثابت و یک بازی تعویضی در فیفا دی فروردین‌ماه، در کافا تبدیل به مهره کلیدی تیم ملی شد که نمایش درخشان او مقابل ازبکستان در بازی فینال بیشتر به چشم آمد که توانست در کنار برتری در نبردهای هوایی و زمینی، موفقیت در دوئل‌های تن به تن، بازپس‌گیری توپ و... در انتقال توپ و حضور در حملات نیز موثر باشد.

چشمی که آخرین گل ملی خود را در جام جهانی با یک شوت استثنایی به ثمر رسانده بود، در دیدار فینال کافا مقابل ازبکستان نیز یک ضربه فنی و تماشایی از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه زد که شیرجه دیدنی گلر حریف اجازه نداد این توپ تبدیل به گل شود، اما با این حال روزبه با چهره‌ای شاد در جشن قهرمانی تیم ملی در کنار رامین رضاییان حضور داشت و عکس یادگاری گرفت.

1890067

دیدگاه‌ها