کد خبر : 1945852 | 01 تیر 1402 ساعت 09:55 | 35.7K بازدید | 12 دیدگاه

تنش بالا گرفت: احتمال جدایی کورتوا از تیم ملی بلژیک

تیبو کورتوا، دروازه‌بان بلژیکی، به شدت از اتفاقات رخ داده و اقدامات دومینیکو تدسکو عصبانی است.

تنش بالا گرفت: احتمال جدایی کورتوا از تیم ملی بلژیک

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک در چند روز گذشته با حواشی بسیاری روبرو بوده و ترک اردوی این تیم توسط کورتوا باعث شده که تنش زیادی در این تیم ایجاد شود. 

تدسکو در جریان بازی برابر اتریش تصمیم گرفت که در غیاب کوین دی بروینه، بازوبند کاپیتانی را به روملو لوکاکو بدهد و این موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی کورتوا شد که کاپیتانی را حق خودش می‌دانست. 

بسیاری از رسانه‌های اروپایی تاکید کرده بودند که ترک اردوی تیم ملی بلژیک توسط این بازیکن به همین دلیل بوده و سرمربی این تیم هم روایتی مشابه را مطرح کرد. 

1889161

اما این اظهارات باعث شد که دروازه‌بان رئال مادرید به این موضوع واکنش نشان دهد. او چنین اتفاقی را کاملا تکذیب کرد و مدعی شد که صرفا به دلیل مصدومیت از ناحیه زانوی پای راستش از اردو خارج شده است.

اما حالا کوپه خبر داده که کورتوا از این تصمیم تدسکو و از این که او چنین موضوعی را به صورت علنی مطرح کرده عصبانی است. همچنین برکناری اروین لمنس، مربی دروازه‌بان‌ها، هم باعث ناراحتی او شده است. 

ظاهرا کورتوا در حال بررسی شرایط است و این احتمال وجود دارد که او به صورت موقت و احتمالا تا زمان برطرف شدن کدورت‌ها یا حتی تا زمانی که تدسکو روی نیمکت بلژیک می‌نشیند، از تیم ملی کشورش خداحافظی کند.

دیدگاه‌ها